سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اسحاق جهانگیری: مردم افتخارآفرینی‌های سوریان را از یاد نمی‌برند

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اسحاق جهانگیری: مردم افتخارآفرینی‌های سوریان را از یاد نمی‌برند
معاون اول رییس جمهور ضمن تبریک به کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید عبدولی برای مدال‌آوری در المپیک ریودوژانیرو اعلام کرد: مردم به هیچ وجه افتخارآفرینی‌های حمید سوریان را از یاد نمی‌برند.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، اسحاق جهانگیری بعد از مدال‌هایی که ورزشکاران ایرانی در المپیک ریودوژانیرو گرفتند، در صفحه اینستاگرام خود به تمجید از این قهرمانان پرداخت و از حمید سوریان، کشتی‌گیر فرنگی‌کار ایران نیز به خاطر مدال نگرفتن در این رقابت‌ها دلجویی کرد.
«در تاریخ پرافتخار و پرفراز و نشیب این سرزمین کهن، پهلوانان همواره مورد تکریم و احترام ملت بزرگ ایران بودند. در فرهنگ این مرز و بوم پهلوانی با معیار و محک اخلاق سنجش می‌شود، نه با برد و باخت در صحنه رقابت و یا کسب مدال. محبوبیت پهلوانانی همچون پوریای ولی و جهان پهلوان تختی نزد ملت ایران مؤید این مدعاست.
این روزها که جهان شاهد برگزاری رقابت های ورزشی المپیک ریو است، چشم ملت ایران به هنرنمایی قهرمانان غیرتمند کشور دوخته شده است. اگرچه تاکنون در رشته های مختلف ورزشی به رغم تلاش تحسین برانگیز، عده‌ای از ورزشکاران خوب کشور ما همچون پهلوان عزیز حمید سوریان در این مسابقات رقابت را واگذار کردند اما این اتفاق، چیزی از شایستگی ها و توانمندی های ذاتی این قهرمانان سرافراز میهن‌مان کم نمی‌کند و بدون تردید ملت قدرشناس ایران هیچ گاه افتخار آفرینی‌های آنان به ویژه این کشتی‌گیر فرنگی‌کار با اخلاق را از یاد نخواهند برد.
ضمن تبریک به کیانوش رستمی، سهراب مرادی و سعید عبدولی، انتظار داریم سایر ورزشکاران حاضر در این رقابت ها با سخت کوشی و حمیّت خود موفق به کسب مدال و جایگاه قهرمانی شده و دل ملت قدردان ایران را شاد کنند. برای همه ورزشکاران ایران که در میدان‌های ورزشی و در ادوار مختلف افتخارآفرینی کردند، به ویژه برای ورزشکاران حاضر در رقابت های المپیک ریو، آرزوی موفقیت و سربلندی می کنم.»
۲۵ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۴:۰۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.