سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بازدید سفیر ایران در برزیل از دهکده ورزشکاران

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ بازدید سفیر ایران در برزیل از دهکده ورزشکاران
محمد علی قانع زاده سفیر ایران در برزیل ضمن حضور در دهکده ورزشکاران و بازدید از نقاط مختلف آن با رییس کمیته ملی المپیک، کادر سرپرستی و جمعی از روسای فدراسیون ها دیدار و گفتگو کرد.
 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، در این دیدار قانع زاده ضمن اشاره به اقدامات مختلف کشور میزبان برای آماده سازی شهر ریو و به خصوص اقدامات امنیتی آن ابراز داشت: حضور کاروان ورزشی ایران در برزیل باعث شده تا هموطنان ایرانی حداقل در شهر " ریو " برای تشویق ورزشکاران ملی پوش خود به سالن مسابقات بیایند و سفارت ایران در برزیل هم از ماه ها قبل خود را برای حضور کاروان ورزشی آماده کرده تا در صورت نیاز در کنار این عزیزان باشد.
در ادامه کیومرث هاشمی ضمن اشاره به تعداد سهمیه های کسب شده و وضعیت ملی پوشان اعزامی و تلاش های کادر سرپرستی در اعزام هر چه بهتر نمایندگان ایران به این بازیها خاطر نشان کرد: رقابت در میدان المپیک کار ساده ای نیست ولی امیدواریم نمایندگان کشور بتوانند در این آورگاه با افتخاراتی که کسب می کنند، مایه خوشحالی مردم شوند.
هاشمی ضمن قدردانی از مسئولین سفارت ایران در برزیل گفت: تمام همت و تلاش ما این است تا کاروان ورزشی کشور بتواند با افتخار به میهن عزیزمان بازگردد و قطعا حضور سفیر محترم در کنار کاروان اعزامی مایه دلگرمی ما خواهد بود.
در  این نشست دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان، دکتر دهخدا، فراهانی، اسلامیان، مسجدی کادر اجرایی به همراه علی مرادی، دکتر باقرزاده، کیهانی و شجاعی حضور داشتند.
۲۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۲۱:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.