سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ رودکی: محجوب تمرکز نداشت و باخت

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ رودکی: محجوب تمرکز نداشت و باخت
مدیرسازمان تیم های ملی جودوی ایران گفـت: محجوب شرایط خوبی داشت اما نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، محمدرضا رودکی پس از حذف جواد محجوب مقابل حریف بلژیکی اظهارداشت: واقعیت این بود که محجوب بهتر از حریف خود بود، او شانس صعود داشت اما باخت و حذف شد.

وی تصریح کرد: سرمایه های جودو ایران همین سه نفر هستند، البته در نتایج کسب شده در المپیک خیلی مسائل دخیل است. محجوب نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت. سعید ملایی هم کار خود را انجام داد اما روی دو اشتباه باخت و حذف شد.

مدیر سازمان تیم های ملی جودو با بیان اینکه حریف ملایی که باعث حذف وی شد، در نهایت به عنوان قهرمانی رسید، افزود: محجوب هم شرایط خوبی داشت اما نتوانست درست تمرکز کند و به همین دلیل باخت، البته اینجا المپیک است، تا همین الان سه نفر از قهرمانان جهان حذف شده اند. المپیک شرایط خاصی دارد، هر ورزشکاری اشتباه کمتری مرتکب شود، برنده می شود.

محمدرضا رودکی با اشاره به مسائل و حاشیه های اخیر جودو گفت: تا امروز صحبتی نکردیم تا آرامش حفظ شود، با مسایل مختلفی مواجه بودیم. همین دو سه ماه آخر با جذب اسپانسر توانستیم دو اعزام داشته باشیم و اینگونه سهمیه های خود را حفظ کنیم وگرنه ممکن بود سهمیه ها از دست برود.

مدیر تیم های ملی  جودو که امروز به عنوان مربی، جواد محجوب را هدایت می کرد، درباره اینکه چقدر از نظر فنی از دو ملی پوش ایران راضی است، تاکید کرد: از سعید ملایی هم راضی ام هم ناراضی. سعید باید المپیک را می دید، چون خیلی زحمت کشیده بود اما چند اشتباه فردی داشت که اگر آنها را انجام نمی داد، می توانست برنده باشد. در مورد محجوب هم باید بگویم که او تمرکز لازم را نداشت.

وی در ارتباط با اینکه چرا "نصرت" به عنوان مربی محجوب نبود، ادامه داد: این خواست محجوب بود. ٣-٤ سال آخر دوران ورزشی من با ٣-٤ سال اول محجوب در یک دوره بوده و با هم دوستیم. به همین خاطر خواست که من او را هدایت کنم.

رودکی در پایان با حمایت از جودوکاران المپیکی گفت: ما محدودیت های زیادی داشتیم و اگر در این چند ماه اخیر کمیته ملی المپیک به کمک ما نمی آمد و گواری در این ٤٠ روز، حمایت نمی کرد، ممکن بود بچه ها حتی در المپیک هم شرکت نکنند. مشکلات ما به حدی بود که حتی در زمینه لباس و وسایل اولیه هم بچه ها مشکل داشتند.

۲۱ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۹:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.