سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اطلاعیه کمیته امنیت کاروان ایران برای ورزشکاران المپیکی

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ اطلاعیه کمیته امنیت کاروان ایران برای ورزشکاران المپیکی
کمیته امنیت کاروان جمهوری اسلامی ایران در المپیک تابستانی 2016 ریو برای حفظ امنیت ورزشکاران در برزیل اطلاعیه ای صادر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران، کمیته امنیت کاروان  ایران در المپیک ٢٠١٦ امروز (چهارشنبه) در اطلاعیه ای به موارد مهمی اشاره کرد.

متن کامل اطلاعیه به شرح زیر است:


با سلام و عرض خسته نباشید به کلیه ورزشکاران ، کادر فنی و سرپرستی ، مدیران ورزشی کشور و خبرنگاران زحمت کش و متعهد کشور به اطلاع می رساند رعایت نکات ذیل برای حفظ امنیت عزیزان ضروری می باشد :

1_ اغلب دستگیری و بازداشت های پلیس ریو به جهت عدم همکاری افراد در هنگام مواجه با پلیس و یا درخواست پلیس می باشد و در این صورت مجازات های حبس طولانی مدت به جهت گزارش پلیس متصور است، لذا در صورت مواجه با پلیس ضمن احترام ، نسبت به تمکین به درخواست وی اقدام و از اصرار و بحث با آنها جدا خودداری نمایید.

2_ در حال حاضر آمار سرقت همراه با زورگیری حتی در مناطق مرکزی شهر در حال افزایش است لذا توصیه می گردد  از تردد تنها در سطح شهر پرهیز گردد.

3_ به جهت تفاوت های فرهنگی از هرگونه رفتار و اقدامی که موجب سوءتفاهم و احیانا جنبه مجرمانه دارد جدا پرهیز گردد.
 
4_ بر اساس قوانین وعرف فرهنگی برزیل هرگونه تماس بدنی اعم از نوازش و حتی گرفتن عکس از کودکان ناپسند و در بسیاری موارد جرم تلقی می گردد.

5_ در حال حاضر بیشترین جرائم صورت گرفته در ریو شامل دهکده و سطح شهر توسط ورزشکاران و توریست ها مربوط به مسائل اخلاقی می باشد و تاکنون چندین نفر توسط پلیس دستگیر شده اند، لازم به ذکر است مجازات برخی از این جرائم ١٠ سال خواهد بود.

در خاتمه تقاضا می گردد  ضمن رعایت نکات فوق در صورت بروز هرگونه مشگل و مسئله ای با پلیس و یا اتباع بیگانه مراتب را در اسرع وقت به اطلاع مسئولین ذیربط رسانده شود.

به امید سربلندی میهن عزیزمان

۲۰ اَمرداد ۱۳۹۵ ۱۶:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.