سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سرمربی تیم ملی پینگ پنگ : نوشاد اشتباهات تاثیرگذاری انجام داد

سی و یکمین دوره بازیهای المپیک تابستانی2016؛ سرمربی تیم ملی پینگ پنگ : نوشاد اشتباهات تاثیرگذاری انجام داد
جمیل لطف اللهی نسب گفت: نوشاد از اول مسابقه تمرکز لازم را نداشت.اشتباهاتی کرد که بسیار گران تمام شد. به مخصوص در ست اول که وضعیت خوبی داشت اما سه ـ چهار امتیاز را با این روش خراب کرد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ایران ، سرمربی تیم ملی پینگ پنگ در ادامه افزود: هنوز خودم نمی دانم مشکل دهنی نوشاد چه بود، همه چیز تا قبل از مسابقه در حالت ایده آل بود و هیچ مشکل شخصی نداشت. به هر حال گاهی هم این طور می شود که یک ورزشکار حین مسابقه تمرکز خود را  را از دست می دهد.

وی در خصوص اعتراض های مکرر نوشاد در زمان برگزاری مسابقه مقابل حریف اسلونی عنوان داشت: نوشاد به توپ مسابقه اعتراض داشت و معتقد بود که توپ ها کم باد است. البته توپ ها را خود ورزشکاران قبل از مسابقه انتخاب می کنند بنابراین هیچ اعتراضی وارد نیست. 

لطف اللهی نسب در پایان تاکید کرد: یک بار هم به داوران، سر یک ضربه اعتراض کرد که به نظر من هم درست بود. توپ نوشاد آخر میز حریف برخورد کرد اما داوران رای به سود حریف دادند. همین موضوع حسابی نوشاد را به هم ریخت. نمی شود به داوری مسابقه اعتراض کرد البته اگر هم اعتراض کنید فایده ای ندارد و راه به جایی نمی برد.
۱۷ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۴:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.