سرپرست کاروان خبر داد؛ثبت نام نهایی کاروان انجام شد/ مجوز حضور کاروان ایران در دهکده بازیها صادر شد

سرپرست کاروان خبر داد؛ثبت نام نهایی کاروان انجام شد/ مجوز حضور کاروان ایران در دهکده بازیها صادر شد
سرپرست کاروان ورزشی کشورمان از ثبت نام نهایی کاروان و صدور مجوز ورود کاروان ایران به دهکده بازیها خبر داد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ دکتر اصغر رحیمی سرپرست کاروان ورزشی کشورمان اعزامی به المپیک 2016 که هم اکنون در ریو محل برگزاری بازیها حضور دارد پس از اتمام جلسه ثبت نام نهایی کاروان (DRM) گفت: دو جلسه 6 و 8 ساعته را با مسئولین ستاد برگزاری بازیها داشتیم که به موضوع ثبت نام اعضا، تحویل آپارتمانها، وسایل نقلیه،تسویه حساب مالی و مراسم اهتزاز پرچم اختصاص داشت.
وی ادامه داد: ثبت نام نهایی 63 ورزشکار اعزامی به دلیل بررسی مجدد رشته ها، مواد، اوزان و دسته ها و همچنین موارد ساعات تمرین و مسابقه بیشترین زمان را به خود اختصاص داد. ثبت نام دیگر اعضای کاروان نیز خوشبختانه بدون مشکل انجام شد و تمامی اعضا مجوز حضور دریافت کردند.
رحیمی با اشاره به شرایط میزبان بازیها و همچنین وضعیت هماهنگی اعضای ستاد برگزاری تصریح کرد: خوشبختانه مسئولین ستاد برگزاری به دلیل نشست های متعدد با اعضای کاروانهای اعزامی و مکاتبات منظم و مستمر تمامی شرایط را برای کشورهای شرکت کننده فراهم آورده اند و بعید می دانم مشکل خاصی در این زمینه وجود داشته باشد.
وی در ادامه یاد آور شد: کادر سرپرستی کاروان امروز و فردا یک بازدید کلی از تمامی ورزشگاهها و سالنهای تمرین بعمل می آورد تا تیمها به محض ورود با گزارش توجیهی که به آنها ارائه می دهیم بتوانند در کمترین زمان ممکن با شرایط آشنا شوند.
سرپرست کاروان کشورمان در پایان گفت: خوشبختانه تمامی تمهیدات لازم برای حضور بی دغدغه ورزشکاران در دهکده بازیها فراهم شده و امیدوارم که تمامی تلاشهای صورت گرفته از سوی کمیته ملی المپیک، وزارت ورزش، فدراسیونها و خود ورزشکاران و کادر فنی به نتیجه ای قابل قبول در این دوره از بازیها ختم گردد.

شایان ذکر است جلسه ماقبل نهایی ثبت نام کاوران اعزامی کشورمان به بازیهای المپیک ریو دو ماه قبل در قطر برگزار شده بود.

۳ اَمرداد ۱۳۹۵ ۰۹:۰۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.