قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از دکتر جهانگیری و نوبخت

قدردانی رئیس کمیته ملی المپیک از دکتر جهانگیری و نوبخت
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک از دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی برموافقت با 5 درخواست حمایت از کاروان المپیکی و همچنین دکتر نوبخت مبنی بر اجرای آن تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛رئیس کمیته ملی المپیک ضمن قدردانی از معاونین محترم رئیس جمهور ابراز داشت: موافقت با این درخواست جامعه ورزش کشور،خبر خوشی بود که در روز میلاد با سعادت کریم اهل بیت امام حسن مجتبی علیه السلام جامعه ورزش کشور و بخصوص کاروان المپیکی اعزامی به بازیهای ریو 2016 را خوشحال و آنها را در انجام تمرینات و حضور قدرتمندانه در بازیهای المپیک ریو برای افتخار آفرینی، دلگرم تر از گذشته کرد.
وی خاطر نشان کرد:جا دارد به نمایندگی از جامعه ورزش کشور از دولت محترم، بویژه  شخص رئیس جمهور در حمایت از ورزش کشور و دستور آقای دکتر جهانگیری معاون اول رئیس جمهور مبنی بر عملیاتی شدن این درخواست و همچنین دکتر نوبخت معاون رئیس جمهور و رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی کشور که همواره با تسریع در امور ورزش کشور مایه دلگرمی و قوت قلب جامعه ورزش کشور بوده اند مراتب قدردانی و حق شناسی خود را بجا آورم.
هاشمی تصریح کرد:امید است با اجرایی شدن این درخواست در اسرع وقت با توجه به مدت زمان باقی مانده تا المپیک،شاهد حضور مقتدرانه ورزشکاران ایران عزیز در بازیهای المپیک ریو باشیم.

۱ تیر ۱۳۹۵ ۱۳:۲۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.