جودو کاران از شنبه در آکادمی ملی المپیک به اردو می روند

جودو کاران از شنبه در آکادمی ملی المپیک به اردو می روند
ملی پوشان المپیکی جودوی ایران که در تدارک سفر به اردوی اسپانیا هستند از روز شنبه 29 خردادماه تمرینات خود را در آکادمی ملی المپیک تا زمام اعزام به اسپانیا آغاز خواهند کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، سه جودوکار المپیکی ایران که طی هفته ها ی اخیر به طور دائم در مسابقات و یا اردوهای داخلی و خارجی بوده اند بنا به تشخیص کادرفنی پس از بازگشت از اردوی بلاروس چند روزی را استراحت می کنند و مجددا از روز شنبه 29 خردادماه تمرینات خود را آغاز خواهند کرد.
مدیر تیم های ملی جودو  گفت: اکنون مقدمات سفر به کمپ بین المللی اسپانیا را فراهم می کنیم و انشالله در یکی دوروز آینده با آماده شدن روادید، اعضای تیم برای سفر به اسپانیا آماده خواهند شد.
محمد رضا رودکی افزود: ملی پوشان به تشخیص سرمربی تیم ملی چند روزی استراحت می کنند ولی ادامه تمرینات و اردوی شبانه روزی خودمان را تا سفر به اسپانیا از روز شنبه آینده در آکادمی ملی المپیک از سر خواهیم گرفت.
جواد محجوب – سعید ملایی و علیرضا خجسته سه جودوکار المپیکی ایران هستند که زیر نظر نصرت خان برای المپیک ریو آماده می شوند.
پیش از این ملی پوشان کشورمان دو اردوی مشترک را در آنتالیا و بلاروس پشت سر گذاشته اند.

۲۵ خرداد ۱۳۹۵ ۱۰:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.