سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛ مرادی: باید به شنا بهای بیشتری داده شود

رییس فدراسیون شنای ایران اعلام کرد: اگر به ورزش های پایه درکشورمان بیشتر بها داده شود به طور قطع ، ورزش کشورمان متحول می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها"وحید مرادی"  در شهر هانوی ویتنام خاطرنشان کرد: اگر کمیته ملی المپیک و سازمان تربیت بدنی از شنای ایران حمایت های لازم را بکند بدون شک در مسابقات آسیایی گوانگجو ما مدال آور خواهیم بود، چرا که شناگران ایران انگیزه بالایی دارند
وی افزود: شنای ایران چهار سال پیش هیچ حرفی برای گفتن در آسیا نداشت، اما امروز بچه ها در قسمت تیمی بر روی سکوی سومی آسیا می ایستند.
رییس فداسیون شنا خاطرنشان کرد: به نظر می رسد آنچنان که باید به ورزش های پایه در کشورمان اهمیت داده نمی شود و به عقیده من تا زمانی که مسوولان ورزش کشور تنها به دو تا سه رشته توجه می کنند، با چنین مسائلی مواجه هستیم.
مرادی خاطرنشان کرد: خوشحالم که باوجود مشکلات فراوان، تیم شنای ایران ارزش های خود را نشان داد اما نباید فراموش کرد که این رشته با علم و فناوری روز جهان گره خورده است و نیاز به سرمایه گذاری دارد.
وی افزود: در مسابقات شنا، یک شناگر باید قهرمان باشد تا قهرمان شود و با احتمال و شانس کسی قهرمان جهان نمی شود و مدال های توزیع شده کاملا واقعی است.

۱۶ آبان ۱۳۸۸ ۰۸:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.