سومین دوه بازیهای داخل سالن آسیا-ویتنام؛رئیس فدراسیون وووشو:ووشو در ویتنام فراتر از انتظار ظاهر شد

هر چند بطور همزمان ووشو کاران ما مجبود بودند در دو رویدای جهانی کاناد و آسیایی داخل سالن ویتنام شرکت کنند ولی موفقیت ووشو کارن بانوان کشورمان در ویتنام فراتر از انتظار بود.
به گزاش روابط عمومی کمتیه ملی المپیک و خبرنگار اعزامی به این رقابتها، مهدی علی نژاد در خصوص سطح کیفی مسابقات داخل سالن ووشو بانوان گفت:این رقابتها با توجه به انگیزه ای که برخی کشور ها برای کسب مدال در آن داشتند بالا بود و ما توانستیم برای اولین بار در رده بزرگسالان بانوان بر حریفان چینی فائق شویم از طرفی هر چهار  نماینده ووشو بانوان مدال گرفتن تا نشان دهنده این باشد که بانوان ما همپای مردان در عرصه بین المللی مدال می گیرند.
وی ادامه داد:اگر مسابقات در قسمت مردان هم برگزار می شد قطعا تعداد مدال های ووشو ایران فزونی می یافت و کسب 1 طلا و سه نقره فراتر از انتظارات ما بود.
علی نژاد در پایان گفت:در قسمت فرم دوئلین هم فردا ووشوکاران ما به مصاف رقبای خود می روند واگر شانس با آنها یار باشد می توانند  روی سکو بروند البته جا دارد از زحمات سازمان تربیت بدنی و کمیته ملی المپیک تشکر کنم چرا که این موفقیت ها بدست نمی آمد مگر در سایه حمایتهای آنها تا شرمنده مردم و مسئولین نباشیم.
۱۵ آبان ۱۳۸۸ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.