ایران قهرمان رقابت های آسیایی او- اسپرت شد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ورزش های رزمی؛ ششمین دوره مسابقات قهرمانی آسیایی او - اسپرت در ورزشگاه پیروزی و همزمان در پردیس اصفهان به مدت سه روز ادامه داشت. رقابت های فوق در دو رده سنی جوانان و بزرگسالان با حضور118 شرکت کننده در غالب 9 تیم خارجی و دو تیم از ایران با قهرمانی ایران در کلیه بخش ها به پایان رسید.
در خاتمه این دروه از مسابقات دربخش رزمی؛ تیم های ایران ، افغانستان و ترکیه مقام های اول تا سوم - دربخش ساحلی ؛تیم های ایران، افغانستان و اندونزی مقام های اول تا سوم - در بخش هنری تیم های ایران، افغانستان، عراق- دربخش ذهنی؛ تیم های ایران،هندوستان و اندونزی مقام های اول تا سوم را بدست آوردند.

در ششمین دوره رقابت‌های آسیایی کشورهای اندونزی، عراق، لبنان، سوریه، هندوستان، بنگلادش، فلسطین، افغانستان و پاکستان شرکت داشتند. این پیکارها در رشته های؛رزمی، ساحلی، هنری و ذهنی برگزار و در این دوره از رقابت ها 61 مدال طلا توزیع شد .

9 داور بانو و 9 داور مرد از کشورمان که دارای رنکینگ بین المللی هستند به همراه 14 داور از دیگر کشورهاقضاوت این رقابت ها را برعهده داشتند.

رئیس کمیته داوران فدراسیون اروپا نیز به عنوان سرپرست داوران قضاوت ها را هدایت کرد.

۳ خرداد ۱۳۹۵ ۱۵:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.