به میزبانی هند در حال برگزاری است؛رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا به ایستگاه آخر رسید/ تلاش نمایندگان کشورمان برای کسب مدال

به میزبانی هند در حال برگزاری است؛رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا به ایستگاه آخر رسید/ تلاش نمایندگان کشورمان برای کسب مدال
نمایندگان شطرنج کشورمان در حالی از صبح امروز در دور پایانی رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا به مصاف رقبای خود رفته اند که درصورت پیروزی شانس کسب مدال نیز دارند.

 به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شطرنج، رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا که از 14 اردیبهشت ماه به میزبانی هند آغاز شده بود به ایستگاه پایانی خود رسید.

روز گذشته و در جریان دور هشتم(ماقبل پایانی ) این رقابتها مسعود مصدق پور و نیما جوانبخت در برابر حریفان خود به پیروزی رسیدند و سید خلیل موسوی و وصال حامدی نیا به نتیجه تساوی دست پیدا کردند.

در پایان دور هشتم این مسابقات نیما جوانبخت، سید خلیل موسوی و مسعود مصدق پور در رده های چهارم تا ششم جدول بخش آزاد قرار گرفتند و وصال حامدی نیا نیز در رتبه هشتم جدول بخش بانوان جای گرفت.

نمایندگان شطرنج کشورمان که شانس کسب مدال در این مسابقات دارند از صبح امروز در دور نهم به مصاف رقبای خود رفته اند..پس از پایان رقابتهای بخش استاندارد، از بعداز ظهر امروز نیز مسابقات بخش برق آسا پیگیری می شود

رقابتهای شطرنج قهرمانی جوانان آسیا از 14 تا 22 اردیبهشت ماه به میزبانی هند در حال برگزاری است. ایران در دوره گذشته این مسابقات مدال طلا و برنز را از آن خود کرده بود.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.