ملت ایران افتخارآفرینی های حمید سوریان را هرگز فراموش نخواهد کرد؛تبریک کمیته ملی المپیک به کسب سهمیه المپیکی امیر قاسمی منجزی وآرزوی موفقیت برای قهرمان اسطوره ای کشتی فرنگی ایران در دیگر رقابتهای پیش رو

ملت ایران افتخارآفرینی های حمید سوریان را هرگز فراموش نخواهد کرد؛تبریک کمیته ملی المپیک به کسب سهمیه المپیکی امیر قاسمی منجزی وآرزوی موفقیت برای قهرمان اسطوره ای کشتی فرنگی ایران در دیگر رقابتهای پیش
کمیته ملی المپیک کسب چهل و دومین سهمیه المپیکی ایران در2016 ریو از سوی تیم ملی کشتی فرنگی در رقابتهای اولان باتور مغولستان توسط امیر قاسمی منجزی را تبریک گفته و از تلاش های حمید سوریان قهرمان افسانه ای کشتی فرنگی کشورمان که با تمام توان در این رقابتها بمصاف حریفان خود رفت تقدیر و تشکر کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در متن پیام تبریک فوق آمده است:

بار دیگر دلاور مردان کشتی فرنگی کشورمان موفق شدند در آوردگاهی سخت و مهم با کسب سهمیه المپیک ریو باعث خوشحالی مردم عزیزمان شوند.

ضمن تبریک کسب چهل و دومین سهمیه کاروان ورزشی کشورمان در بازیهای المپیک ریو در رقابتهای سخت اولان باتور مغولستان توسط امیر قاسمی منجزی،از تلاشهای خستگی ناپذیر حمید سوریان در برابر حریفان،تقدیر و تشکر کرده و اعلام می دارد ملت بزرگ ایران و جامعه فهیم ورزش کشور به هیچ وجه افتخار آفرینی های حمید سوریان در رقابتهای آسیایی،جهانی و المپیک لندن را از یادها نبرده و چنین شکستهایی نمی تواند ذره ای ازجایگاه و احترام ویژه وی در نزد مردم عزیز و مسئولین و حتی خللی در عزم پولادین این قهرمان با اخلاق و دوست داشتنی برای موفقیت در دیگر رقابتهای پیش رو ایجاد کند.

لذا ضمن خسته نباشید به همه این عزیزان که ماهها برای موفقیت در این میدان سخت زحمت کشیده اند از تلاش های خستگی ناپذیر کادر فنی،ملی پوشان،مسئولین و دعای خیرمردم میهن عزیزمان تقدیر و تشکر کرده و امید می رود در دیگر رقابتهای کسب سهمیه المپیک 2016 نمایندگان کشورمان پیام آور شادی برای مردم عزیز کشورمان باشند.

 

 

 

 

۳ اردیبهشت ۱۳۹۵ ۱۳:۵۴

نظر مخاطبان

طلای سبز
۱۳۹۵/۰۲/۰۳
5
0
0

ممنون. جای تبریک گفتن داره ب کمیته ی ملی المپیک ، ک مثل همیشه یار و یاور کشتی بوده اند و انقدر فهیم هستند که در این لحظات حساس چنین واکنشی ب نتایج اولانباتور داشتند. آرزوی همکاری و هم دوستی بیشتر.

مهدی خدابنده لو
۱۳۹۵/۰۲/۰۳
0
0
0

باسلام من مطمئن هستم در آخرین دور مسابقات گزینشی سوریان سهمیه رو برای ایران میگیره البته باید واقعیت رو هم قبول کرد که کشتی حمید سوریان رو به پایان است ولی با غیرت که از حمید سراغ داریم مطمئن هستم موفق میشه.با تشکر

Mehran.movahedi
۱۳۹۵/۰۲/۰۴
0
0
0

با سلام و خسته نباشید لطفا در صورت امکان کشتی هایی رو که امکان داره ، مثل کشتی سوریان در مغولستان رو پخش کنید


نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.