ملی پوش تیم جوانان:برای کسب مدال طلا تا پای جان می جنگم

ملی پوش تیم جوانان:برای کسب مدال طلا تا پای جان می جنگم
علیرضا دهقان وزنه برداری که قهرمانی نوجوانان آسیا و جهان را در کارنامه خود دارد معتقد است: هر طور شده باید مقام قهرمانی جوانان جهان را نیز بدست بیاورم و در این راه با تمام قدرت خود را آماده مسابقات می کنم.

به گزارش روابط عمومی   کمیته ملی المپیک  وبه نقل از سایت فدراسیون وزنه برداری؛ علیرضا دهقان وزنه بردار دسته 105 کیلوگرم تیم ملی جوانان کشورمان در خصوص وضعیت تمرینات تیم ملی جوانان در اردوی ارومیه تصریح کرد: شرایط اردویی در شهر ارومیه بسیار مناسب است. تمرینات با نظارت دقیق مربیان برگزار می شود و این اردو 30 روز به طول خواهد انجامید. در سالن تمرین همه امکانات و تجهیزات در اختیار ملی پوشان قرار داده شده است بر همین اساس ملی پوشان خود را برای کسب نتایج ایده آل در مسابقات پیش رو آماده می کنند.

دهقان در خصوص شرایط خود اظهار کرد: آسیب دیدگی جزئی از ناحیه آرنج داشتم که خوشبختانه برطرف شده است و تمرینات را زیر نظر مربیان ادامه می دهم.

وزنه بردارخوزستانی تیم ملی جوانان از اراده بالای خود درباره کسب مدال در مسابقات قهرمانی جهان گفت: با توجه به اینکه آخرین سال است در رده سنی جوانان به مسابقات اعزام می شوم  از این رو با تمام قدرت تمرینات آماده سازی خود را برای حضور در مسابقات جهانی انجام می دهم. فقط به دنبال کسب خوش رنگ ترین مدال این مسابقات هستم و به هیچ چیز جز مدال طلا فکر نمی کنم.
 
لازم به ذکر است مسابقات وزنه برداری قهرمانی جوانان جهان از تارخ 4 لغایت12 تیرماه سال جاری در شهر تفلیس کشور گرجستان برگزار خواهد شد.

۲۵ فروردین ۱۳۹۵ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.