سرمربی تیم ملی جودو:با امید و اقتدار به تاشکند می رویم

سرمربی تیم ملی جودو:با امید و اقتدار به تاشکند می رویم
سرمربی تیم ملی جودو:اردوی کیش آخرین مرحله از اردوی آمادگی تیم ملی جودو برای حضور قدرتمندانه در رقابتهای قهرمانی آسیا در تاشکند ازبکستان است که موجب ارتقا توان روحی ملی پوشان خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو؛محمد منصوری ادامه داد:اکنون که وارد تمرینات پرفشار شدیم ،این اردو زمینه همدلی بیشتر بین ملی پوشان را فراهم می کند تا انشالله بعد از تمرینات و اردوهای خوبی که سپری شد ،زمینه حضور مقتدرانه در تاشکند فراهم شود.
وی گفت:اردوی کیش تا 21 فروردین ماه ادامه دارد و بعد از آن دو روز را در تهران با ادامه تمرینات تا موعد اعزام به تاشکند سپری می کنیم تا به یاری خدا از 27 فروردین مسابقات را به خوبی آغاز کنیم.
سرمربی تیم ملی جودو خاطرنشان ساخت:در اردوی کیش فقط نفرات فیکس ما حضور ندارند و حریفان تمرینی نیز که با دلسوزی از تعطیلات نوروز خود برای هدف مهم کشورمان گذشتند هم دعوت کردیم همراه نفرات اعزامی به آسیا در کیش حضور داشته باشند .شایسته است از آنها به خاطر عرق و تعصب به کشور و جودوی ایران به نیکی یاد کنم.
منصوری اضافه کرد:در اردوی کیش سعید ملایی به همراه مربی اختصاصی خود اقای ملک احمدی حضور دارد اما جواد محجوب به همراه آقای خسروی نژاد مربی اختصاصی اش در تهران تمریناتش را ادمه خواهد داد.
منصوری با اشاره به اهمیت رقابتهای قهرمانی آسیا که امتیازاتش برای رنکینگ ورود به بازیهای المپیک محاسبه می شود ،اظهار داشت:به جز محجوب و ملایی که در رنگینگ المپیکی های جودو قرار دارند و امید به بهبود جایگاهشان داریم تا در بین شانزده نفر یا حتی 8 نفر برتر قرار گیرند ،امیدواری زیادی داریم که دیگر جودوکاران هم با مدال بتوانند گام بلندی برای حضور در المپیک بردارند.
سرمربی تیم ملی در پایان گفت: به یاری خدا تلاتش مجموعه جودو این است که در این رویداد مهم عملکرد خوبی داشته باشد و به نسبت دور قبل که با مدال برنز سعید مللایی همراه بوده ،نتایج بهتری عاید جودو گردد..وی همچنین از سرپرست فدراسیون بدلیل فراهم آوردن شرایط خوب برای تیم ملی جودو تشکر کرد.

۱۷ فروردین ۱۳۹۵ ۱۱:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.