دومین دوره بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان 2016 - نروژ؛آوا جوادی امروزدر رشته مارپیچ بزرگ به مصاف حریفان می‎رود

دومین دوره بازیهای المپیک زمستانی نوجوانان 2016 - نروژ؛آوا جوادی امروزدر رشته مارپیچ بزرگ به مصاف حریفان می‎رود
آوا جوادی در نخستین رقابت نمایندگان ایران در بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‎هامر نروژ،امروز(سه‌شنبه) به مصاف حریفان خود در رشته مارپیچ بزرگ می‎رود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، سومین جلسه «کاپیتان میتینگ» رشته آلپاین بازی‎های المپیک زمستانی نوجوانان لیل‎هامر نروژ  در محل دهکده بازی‎های برگزار شد.«آوا جوادی» نماینده کشورمان امروز(سه‎شنبه)در رقابت رشته مارپیچ بزرگ به مصاف حریفان خود خواهد رفت.

نماینده کشورمان باید ساعت 8 صبح به وقت نروژ و 10:30 دقیقه به وقت تهران در خط شروع رقابت حضور داشته باشد تا تجهیزاتش مورد بررسی قرار بگیرد. سپس ساعت 10 صبح به وقت نروژ و 12:30 به وقت تهران دور اول مسابقات مارپیچ بزرگ برگزار می‎شود.

همچنین طبق برنامه 2 ساعت پس از برگزاری دور نخست، مرحله دوم مسابقات برگزار خواهد شد.

لیل‎هامر نروژ یکی از سردترین روزهای خود را سپری می‎کند. هوا در این شهر هم اکنون منفی 14 درجه است و طبق پیش‎بینی‎ها درجه هوا در روز مسابقه «آوا جوادی» بین منفی 10 تا 12 درجه خواهد بود.«جیمز فلر» رئیس و «جیل فریس بروک» مسئول فنی این مسابقه خواهد بود.

در رقابت فردای مارپیچ بزرگ، 56 شرکت کننده در خط شروع حضور خواهند داشت که نماینده کشورمان به عنوان ورزشکار 55 رقابت خود را آغاز می‎کند.

لازم به یادآوری است، نماینده کشورمان در دوره قبلی این مسابقات که در اتریش برگزار شده بود، در این ماده بر روی خط شروع حاضر نشده بود.

۲۷ بهمن ۱۳۹۴ ۰۸:۳۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.