تور جهانی، میکاکاپ؛ تمرینات سنگین ساحلی بازان زیر نظر کیودای

تور جهانی، میکاکاپ؛ تمرینات سنگین ساحلی بازان زیر نظر کیودای
اردوی تیم های ملی والیبال ساحلی که از هشتم بهمن ماه در جزیره کیش آغاز شده است، به صورت فشرده و سنگین زیر نظر کیودای پیگیری می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون والیبال، جمهوری اسلامی ایران برای نخستین بار از 25 تا 30 بهمن میزبان تور جهانی والیبال ساحلی در جزیره کیش است.
مرحله نهایی اردوی آماده سازی تیم های ملی والیبال ساحلی ایران از روز پنج شنبه هشتم بهمن ماه با حضور شش ملی پوش در کیش آغاز شده است و به مدت 15 روز ادامه خواهد داشت.
رحمان رئوفی، بهمن سالمی، صابر هوشمند، عباس پور عسگری، آق محمد سلاق و پرویز فرخی بازیکنان دعوت شده به این اردو هستند که تمرینات خود را زیر نظر «کیودای» سرمربی جدید تیم های ملی والیبال ساحلی پیگیری می کنند.
این تمرینات هر روزه در دو نوبت صبح و عصر برگزار می شود و شامل 6 ساعت تمرین است که صبح ها از ساعت 10 تا 12 و 30 دقیقه و عصر ها از ساعت 14 و 30 دقیقه تا 18 پیگیری می شود.
تمرینات سنگین کیودای در زمین های ساحلی کیش، طاقت ساحلی بازان را به طاق رسانده و بازیکنان نحوه تمرینات وی را تجربه ای جدید برای خود عنوان کردند و با تمام انگیزه و توان در این تمرینات شرکت می کنند.
از روز دوشنبه 19 بهمن ماه هشت بازیکن تیم های ملی والیبال ساحلی جوانان و نوجوانان نیز به این اردو ملحق خواهند شد تا اردوی کیش به کمپ تیم های ملی و رده سنی ساحلی ایران تبدیل شود.
محمدرضا بشیری، جواد فیروز پور، علی نوروزی و سینا عنایتی ملی پوشان جوان ساحلی به همراه مازیار هوشمند به عنوان سرمربی، محمدرضا حضرت پور، سالار غنی دل، رسول یمرلی و ارشیا اکبری ملی پوشان نوجوان با هدایت پرویز فرخی نفرات دعوت شده به این اردو هستند.
شرکت پارس میکا کیش حامی مالی نخستین تور جهانی والیبال ساحلی در ایران است و همچنین سازمان مناطق آزاد کیش با سرمایه گذاری میلیاردی امکانات و تجهیزات مناسبی را در زمین های ساحلی آقایان برای برگزاری مسابقات تورجهانی والیبال ساحلی کیش فراهم کرده است.

۱۷ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.