ثبت همایش ((دوچرخه سواری برای همه)) در تقویم UCI

ثبت همایش ((دوچرخه سواری برای همه))  در تقویم UCI
همایش ((دوچرخه سواری برای همه)) اولین همایش در قاره آسیا است که در تقویم اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI ثبت گردیده و در روز جمعه 16 بهمن ماه برگزار خواهد شد .

 

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون دوچرخه سواری؛همایش ((دوچرخه سواری برای همه)) اولین همایش در قاره آسیا است که در تقویم اتحادیه بین المللی دوچرخه سواری UCI ثبت گردیده و در روز جمعه 16 بهمن ماه به مناسبت ایام الله دهه فجر برگزار خواهد شد .

امید سراجی رئیس هیئت دوچرخه سواری استان تهران در خصوص برگزاری این همایش اظهار داشت : همایش دوچرخه سواری برای همه، به مناسبت ایام الله دهه فجر با هدف تشویق اقشار مختلف جامعه برای روی آوردن به استفاده از دوچرخه و تعامل میان دستگاه های مرتبط در این خصوص برگزار میشود، همانطور که از نام همایش پیداست شعار این همایش دوچرخه سواری برای همه است و تمامی شهروندان میتوانند با دوچرخه شخصی در این گردهمایی بزرگ شرکت کنند و در کنار یک دیگر به دوچرخه سواری بپردازند .

وی خاطر نشان کرد : در این همایش وزیر ورزش و جوانان، شهردار تهران و تنی چند از نمایندگان مجلس شورای اسلامی و اعضای شورای شهر تهران حضور خواهند داشت و رکاب خواهند زد .

همایش دوچرخه سواری برای همه، ساعت 8 صبح روز جمعه 16 بهمن ماه سال جاری از میدان فلسطین تهران آغاز و دوچرخه سواران بعد از طی مسیر خیابان های مرحوم آیت الله طالقانی - خیابان شهید دکتر مفتح در مجموعه ورشی شهید شیرودی به کار خود پایان خواهند داد و جوایزی به قید قرعه به شرکت کنندگان از جمله موتور سیکلت برقی و دوچرخه اهدا خواهد شد .

این گردهمایی بزرگ دوچرخه سواران به همت شهرداری تهران و همکاری وزارت ورزش و جوانان با نظارت فدراسیون دوچرخه سواری و هیئت دوچرخه سواری استان تهران برگزار میگردد .

۱۴ بهمن ۱۳۹۴ ۱۳:۰۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.