مردانی:20داور کاراته عازم کلاس داوری ازبکستان می شوند

مردانی:20داور کاراته عازم کلاس داوری ازبکستان می شوند
بعد از انتقال ورزش ایران از غرب آسیا به آسیای میانه که اتفاقا تصمیم درستی بود 20 داور از کشورمان برای نخستین بار در کلاس داوری آسیای میانه آنهم با هزینه فدراسیون شرکت می کنند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛محمد علی مردانی رییس کمیته داوران کاراته با بیان این مطلب گفت:در گذشته حضور ما در غرب آسیا به ضررمان بود چون تمامی کشورهای عربی در این منطقه در تصمیمات با هم هماهنگ بودند و ما تنها بودیم اما با انتقال ورزش ایران به زوم آسیای میانه که تصمیم درستی بود ما الان در میان کشورهایی حضور داریم که هم کاراته شان قوی است و هم اینکه سه کشور فارسی زبان ایران،افغانستان و تاجیکستان در آن حضور دارند و حتی نیمی ازبکها نیز فارسی صحبت می کنند.

وی ادامه داد:به همین منظور برای نخستین بار 20 داور ایرانی با هزینه فدراسیون در کلاس داوری آسیایی میانه که به میزبانی ازبکستان برگزار می شود حضور می بایند واز طرفی تصمیم گرفتیم در تمامی اعزام های برون مرزی و لیگ جهانی داوران ایرانی نیز حضور داشته باشند.

مردانی در خاتمه ابراز داشت:بدون تردید حضور داوران ایرانی در رقابتهای لیگ جهانی تاثیر بسزایی در ارتقا فنی و توانمندی آنها خواهد داشت که این امر در نهایت به نفع کاراته کشور خواهد بود.

 

۶ بهمن ۱۳۹۴ ۰۹:۰۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.