مسابقات جام جهانی 2015 - مکزیک؛پیروزی مقتدرانه ایران مقابل بلژیک

مسابقات جام جهانی 2015 - مکزیک؛پیروزی مقتدرانه ایران مقابل بلژیک
تیم ملی تکواندوی کشورمان در دومین پیکار خود در مسابقات جام جهانی، قاطعانه از سد تیم ملی بلژیک گذشت و در جدول رده بندی گروه اول، سه امتیازی شد.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مسابقات تیمی جام جهانی تکواندو در سال 2015 با حضور 8 تیم برتر جهان در گروه مردان و 8 تیم برتر جهان در گروه زنان از ساعاتی پیش در مکزیک آغاز و در حال برگزاری است. تیم ملی تکواندوی مردان کشورمان که در گروه اول این رقابتها با تیم های ازبکستان، بلژیک و آذربایجان هم گروه شده بود در دومین پیکار خود رو در روی تیم بلژیک قرار گرفت و توانست در نهایت با نتیجه 40 بر 29 برنده از شیاپ چانگ خارج شود و سه امتیاز به حساب خود در جدول رده بندی این رقابتها واریز کند.

تیم ملی ایران همانند مبارزه اول با ترکیب آرمین هادی پور، ابوالفضل یعقوبی، سعید رجبی، مسعود حجی زواره و امید عمیدی در شیاپ چانگ حاضر شد و محمد کاظمی نیز بعنوان یار ذخیره بود. آخرین مبارزه ایران در این رقابتها با تیم آذربایجان است.

تیم ملی تکواندوی کشورمان در اولین مسابقه خود در جدالی نزدیک و دیدنی 26 بر 25 نتیجه را به ازبکستان واگذار کرد. هم اکنون آذربایجان، ایران و ازبکستان هر کدام با 3 امتیاز و بلژیک بدون امتیاز اول تا چهارم هستند.

در گروه دوم تیم های مکزیک، کره جنوبی، روسیه و امریکا حضور دارند که در مبارزه اول کره جنوبی از سد مکزیک گذشت و در ادامه روسیه، تیم امریکا را برد.

در پایان مرحله مقدماتی، از هر گروه دو تیم راهی مرحله نیمه نهایی می شوند.

هدایت تیم ملی تکواندوی کشورمان برعهده بیژن مقانلو بعنوان سرمربی، مهدی بی باک و مهرداد یوسفی بعنوان مربی است.

۱۸ آذر ۱۳۹۴ ۰۸:۳۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.