درحاشیه سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا برگزار شد؛برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه هیات رئیسه شورای المپیک آسیا

درحاشیه سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا برگزار شد؛برگزاری پنجاه و پنجمین جلسه هیات رئیسه شورای المپیک آسیا
پنجاه و پنجمین جلسه هیات رئیسه شورای المپیک آسیا عصر دیروز با حضور شیخ احمد رئیس شورا،اعضای هیات رئیسه و مسئولین کمیته های مختلف برگزار شد.
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در ابتدای این نشست شیخ احمد الصباح رئیس شورای المپیک آسیا ضمن قدردانی از مسئولین برگزاری سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا اذعاد داشت :چند سالی است که قاره آسیاتقویم خوب وپررویدادی در برگزاری مسابقات متعدد داشته و هدف ما فقط برگزاری این مسابقات نبوده بلکه بر توسعه زیر ساختهای ورزش در تمامی کشورهای این قاره تاکید داریم.
وی ادامه داد:شورای المپیک آسیا تعامل خوبی با کشورهای آسیایی و دیگر قاره ها دارد بطوریکه در اجلاس جهانی کپنهاگ این شورا یکی از فعالترین سازمانهای ورزش بود.
سپس معاون وزیر فرهنگ و ورزش ویتنام  و نائب رئیس ستاد برگزاری بازیهای داخل سالن آسیا ابراز خوشحالی کرد که میزبانی این دوره از رقابتها بر عهده این کشور بوده وضمن عذرخواهی از اینکه یکسری کمبودهایی نیز در برگزاری مسابقات وجود دارد ابراز امیدواری کرد تاظرف چند روز آینده برطرف شود.
در ادامه نماینده ستاد برگزای بازیهای آسیایی گوانگجو نیزبه ارائه گزارشی در خصوص چگونگی  آماده سازی این شهر برای میزبانی بازیهای آسیایی پرداخته و به این موضوع اشاره کرد که تاکنون 6جلسه هماهنگی با شورای المپیک آسیا در خصوص نحوه برگزاری این رقابتها داشته و جلسه هفتم آن در آینده نزدیک در شهر گوانگجو با حضور سرپرستان کاروان ورزشی کشورهای آسیایی برگزار خواهد شد.
 همچنین شهردار شهر گوانگجو نیزضمن تاکید بر آمادگی این شهر برای میزبانی این رقابتها به ساخته شدن 12 ورزشگاه ،ساختمان مخصوص خبرنگاران، توجه به حمل و نقل، تغذیه ،برنامه ریزی ،بازار یابی و پروژه جاده آسیا که در 34 کشور با موفقیت انجام شده اشاره کرد.
همچنین نمایندگانی از ستاد بازیهای زمستانی آسیا که در قزاقستان برگزار می شود و وبازیهای ساحلی که به میزبان مسقط انجام می شود به ارائه گزارشی در خصوص چگونگی و اقدامات صورت گرفته در خصوص برگزاری این رقابتها پرداختند.
 نماینده شهراینچئون از کشور کره جنوبی هم که میزبانی بازیهای آسیایی 2014 را برعهده دارند نیز نخستین گزارش خود در خصوص اقدامات صورت گرفته در برگزاری این رقابتها را ارائه کرد.
در پایان نمایندگان کمیته های مختلف شورای المپیک آسیا همچون کمیته رسانه ها،پزشکی،محیط زیست ،ورزش زنان، ورزش برای همه،روابط بین الملل و... فعالیت های صورت گرفته در یکسال گذشته و برنامه های سال آتی خود را ارائه دادند که بهرام افشارزاده دبیرکل کمیته ملی المپیک و رئیس کمیته اطلاعات و آمار شورای المپیک آسیا نیز گزارش خود را نیز در این زمینه ارائه داد.
۱۰ آبان ۱۳۸۸ ۰۸:۰۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.