/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ اعتراض سرپرستان کشورهای مختلف به نحوه میزبانی ویتنام

/سومین دوره بازیها داخل سالن آسیا- ویتنام/ اعتراض سرپرستان کشورهای مختلف به نحوه میزبانی ویتنام
نشست سرپرستان کاروان های شرکت کننده در سومین دوره بازی های آسیایی داخل سال ویتنام 2009، با اعتراض اکثر سرپرستان از نحوه میزبانی ویتنامی ها همراه بود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک، بیشترین زمان جلسه  صبح امروز "جمعه" سرپرستان کاروان ها که در سالن اجتماعات هتل "دوو"  هانوی برگزار شد به ذکر مسائلی همچون نحوه پذیرش کاروان ها در فرودگاه ها،  نحوه حمل و نقل، نبود آب آشامیدنی در هتل، دریافت وجه از ورزشکاران بابت ارایه خدمات اولیه، کمبود اتاق درهتل و نبود سالن برای تمرین و عدم برنامه ریزی اختصاص یافت.

سرپرست کاروان هند در این جلسه با بیان اینکه ستاد برگزاری بازی ها به هیچکدام از تعهدات خود که در کتابچه مسابقات درج شده،  عمل نکرده است ، به نشانه اعتراض ، جلسه را ترک کرد و برخی از سرپرستان وی را در حین خروج تشویق کردند.

"بهرام افشارزاده"  دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران نیز ضمن ارایه گزارشی از مشکلات جاری در ویتنام به نماینده شورای المپیک آسیا  گفت: ما شخصا وارد عمل شده ایم و با مشاهده وضعیت بد هتل هایی که ستاد برگزاری بازی ها برای ورزشکاران در نظر گرفته بود ، شخصا وارد عمل شدیم و برای ورزشکاران و خبرنگاران هتل های با کیفیت تهیه کرده ایم.

"ویوی جونگ" رییس کمیته مسابقات  شورای المپیک آسیا نیز با تایید سخنان دبیرکل کمیته ملی المپیک ایران، اعلام کرد: موارد متعددی از مشکلات و ضعف های میزبانی در این مسابقات یادداشت کرده است.

گفتنی است ، سرپرستان سایر کشورها نیز از نماینده شورای المپیک آسیا خواسته اند که هر چه سریعتر زمینه رفع مشکلات آنان در ویتنام را برطرف کند.

نماینده شورای المپیک آسیا نیز وعده داده است تمام تلاش خود را برای بهبود وضعیت میزبانی و کاهش مشکلات کاروان ها به کار گیرد.

"جونگ"  با بیان اینکه برای نخستین بار است که ویتنامی ها میزبان چند رشته به طور همزمان هستند، از همه کشورهای شرکت کننده در این بازی ها عذرخواهی کرد و گفت: باید زودتر از سایرین به ویتنام می آمدم تا درجریان مشکلات قرار می گرفتم.

نماینده شورای المپیک آسیا در ادامه در قالب دستورالعملی از مسوولان برگزاری بازی ها خواست تا مدت زمان ارایه غذا در هتل ها را افزایش داده و چای، قهوه و نسکافه نیز سرو کنند.

گفتنی است ، زمان صرف  غذا در هتل های ویتنام ساعت 18 تا 20 است که بسیاری از کشورها با این زمان اعلام شده، مشکل داشتند.

جونگ همچنین خواسته است که حداکثر هر دو ورزشکار در یک اتاق اسکان داده شوند و در هر هتل نیز باید یک اتاق پزشکی وجود داشته باشد.

وی همچنین خواستار راه اندازی دفاتر ویژه در هتل ها برای اعضای کمیته ملی المپیک کشورها شد.

براساس مشاهدات خبرنگاان اعزامی ،  برخی از هتل های اقامتی ورزشکاران که از سوی ستاد برگزاری بازی ها تهیه شده است، حتی آب مورد نیاز برای استحمام را ندارد.

سومین دوره مسابقات داخل سالن آسیایی از امروز هشتم آبان ماه سال جاری در شهرهای های دانگ، های فونگ ، های لانگ پور، هانوی و هوشی مینه ویتنام گشایش یافته است.

۸ آبان ۱۳۸۸ ۰۸:۵۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.