قدردانی دبیر کل فدراسیون جهانی ازطالبی به دلیل توجه به رده‌های سنی

قدردانی دبیر کل فدراسیون جهانی ازطالبی به دلیل توجه به رده‌های سنی
رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در حاشیه سیزدهمین دوره از سمینار «جوانان و نقش رسانه‌ها در ورزش» و جلسه کمیته‌های فنی فدراسیون جهانی اسکی با رئیس و دبیرکل فدراسیون جهانی اسکی دیدار و گفت‌وگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون اسکی، در حاشیه سیزدهمین دوره از سمینار «جوانان و نقش رسانه‌ها در ورزش» و جلسه کمیته‌های فنی فدراسیون جهانی اسکی، رئیس فدراسیون اسکی ایران، دیدارهایی جداگانه با «جان فرانکو کاسپر»، رئیس و خانم «سارا لوئیس»، دبیر کل فدراسیون جهانی اسکی انجام داد.

رئیس فدراسیون جهانی اسکی ضمن قدردانی از حضور رئیس فدراسیون اسکی جمهوری اسلامی ایران در این سمینار به ظرفیت‌های موجود در ایران اشاره و ازنقش ایران در ورزش منطقه تقدیر کرد.

ناصر طالبی رئیس فدراسیون اسکی ایران نیز ضمن اشاره به تلاش‌های صورت گرفته جهت توسعه ورزش اسکی در ایران از حمایت‌های فدراسیون جهانی قدردانی کرد.

همچنین در دیدار جداگانه‌ای که رئیس فدراسیون اسکی ایران با دبیرکل فدراسیون جهانی داشت، خانم سارا لوئیس ضمن قدردانی‌ از میزبانی ایران برای مسابقات جام جهانی اسکی چمن، توجه ویژه رئیس فدراسیون اسکی ایران به توسعه این ورزش در رده‌های سنی مختلف را قابل تقدیر دانست.

همچنین طرفین به صورت مبسوط در خصوص اتفاقات و چالش‌های پیش روی اسکی به گفت‌وگو پرداختند.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۴:۴۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.