تورنمنت بین المللی شمشیربازی - تایلند؛سه مدال طلا، نقره و برنز شمشمیربازان دانشگاه آزاد در بخش تیمی

تورنمنت بین المللی شمشیربازی - تایلند؛سه مدال طلا، نقره و برنز شمشمیربازان دانشگاه آزاد در بخش تیمی
تیم دانشگاه آزاد که به نمایندگی از ایران در تورنمنت بین‎المللی شمشیربازی تایلند شرکت کرده در اسلحه فلوره مردان نایب قهرمان شد و در اسلحه اپه و سابر دختران نیز به ترتیب صاحب مدال طلا و برنز شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون شمشیربازی، تورنمنت بین‌المللی شمشیربازی تایلند که از شنبه گذشته در این کشور آغاز شده است، روز گذشته  با آغاز دیدارهای تیمی در هر دو بخش مردان و زنان پیگیری شد.
در این بخش از مسابقات، نمایندگان دانشگاه آزاد ایران در اسلحه فلوره مردان و همچنین دو اسلحه سابر و اپه دختران به مصاف حریفان خود رفتند.
تیم اسلحه فلوره مردان نایب قهرمان شد
علیرضا ادهمی، شروین طلوعی و شهاب شمس ترکیب تیم اسلحه فلوره تیم دانشگاه آزاد در بخش مردان را در تورنمنت بین‌المللی شمشیربازی تایلند تشکیل داده‌اند. این تیم امروز در میان ۱۰ تیم شرکت کننده از کشورهای تایلند(۴ تیم)، کره جنوبی، کویت، هنگ‌کنگ، اندونزی و هند به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
 این تیم در نخستین دیدار خود و برای ورود به جمع ۴ تیم برتر مقابل تایلند ب به برتری ۴۵ بر ۲۰ دست یافت، سپس با شکست دادن ۴۵ بر ۴۰ تایلند الف راهی فینال شد.
تیم شمشیربازی اسلحه سابر دانشگاه آزاد در دیدار نهایی مقابل کره با نتیجه ۴۵ بر ۳۰ شکست خورد و به عنوان نایب قهرمانی دست یافت.
 عنوان سومی دختران شمشیرباز در اسلحه سابر
رقابتهای تیمی اسلحه سابر دختران با حضور ۷ تیم از کشورهای کره جنوبی، هند، اندونزی، مالزی و تایلند (۲ تیم) همراه با دانشگاه آزاد برگزار شد.
در این بخش از مسابقات، تیم اسلحه سابر دختران دانشگاه آزاد ابتدا مقابل تایلند ب به برتری دست یافتند اما در جمع ۴ تیم برتر مقابل تایلند الف متحمل شکست شدند و به عنوان سوم بسنده کردند. در این بخش از مسابقات تیم‌های کره جنوبی و تایلند الف به ترتیب قهرمان و نایب قهرمان شدند.
قهرمانی دانشگاه آزاد در اسلحه اپه دختران
دانشگاه آزاد، هند، اندونزی، مالزی و ۶ تیم از تایلند ۱۰ تیمی بودند که رقابتهای تیمی اسلحه اپه دختران در تورنمنت بین‌المللی دانشگاه آزاد را برگزار کردند. تیم دانشگاه آزاد ایران با ترکیب مهسا پوررحمتی، اعظم بختی و سکینه نوری در این بخش از مسابقات مقابل تایلند ب ۴۵ بر ۳۰ پیروز شد، سپس با برتری ۴۵ بر ۲۳ مقابل تایلند الف راهی فینال شد.
در دیدار نهایی نیز تیم اسلحه اپه بانوان مقابل تایلند پیروز شد و به عنوان قهرمانی دست یافت.

۸ مهر ۱۳۹۴ ۱۰:۳۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.