برنامه مبارزات تکواندوکاران در گرندپریکس ترکیه اعلام شد

برنامه مبارزات تکواندوکاران در گرندپریکس ترکیه اعلام شد
مرحله دوم مسابقات گرندپریکس در سال 2015 از روز جمعه (27 شهریورماه) با مبارزات تکواندوکاران اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان به میزبانی ترکیه آغاز می شود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، مرحله دوم مسابقات گرندپریکس (G4) در سال 2015 از 27 شهریورماه به مدت 3 روز به میزبانی "سامسون" ترکیه برگزار خواهد شد و تیم ایران در گروه مردان با 7 هوگوپوش و در گروه زنان با 2 هوگوپوش به مصاف رقبایش می رود.

براساس برنامه اعلام شده از سوی کمیته برگزاری این رقابتها، جلسه داوران از ساعت 9 تا 18 روز چهارشنبه (25 شهریورماه) انجام می شود و جلسه سرپرستان و مربیان نیز در همین روز از ساعت 18 تا 16 برگزار خواهد شد.

اما مبارزات از روز جمعه (27 شهریورماه) آغاز می شود که در اولین روز این رقابتها تکواندوکاران اوزان 67- و 67+ کیلوگرم زنان و 80+ کیلوگرم مردان بر روی شیاپ چانگ خواهند رفت که ایران در روز اول بازیها بیشترین نماینده را در اختیار دارد.

شکرانه ایزدی و اکرم خدابنده در گروه زنان و امید عمیدی و سجاد مردانی در گروه مردان، نمایندگان کشورمان هستند.

روز شنبه (28 شهریورماه)، مبارزات با پیکارهای نمایندگان اوزان 49- کیلوگرم زنان و 58- و 80- کیلوگرم مردان پیگیری می شود که از تیم کشورمان، آرمین هادی پور، مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی به مصاف رقبایشان خواهند رفت.

اما در روز پایانی تکواندوکاران دو وزن 57- کیلوگرم زنان و 68- کیلوگرم مردان، رقابت می‌کنند که ابوالفضل یعقوبی و علیرضا نصرآزادانی نمایندگان کشورمان بر روی شیاپ چانگ مرحله دوم مسابقات گرندپریکس هستند.

ترکیب تیم ملی مردان ///

وزن 58- کیلوگرم: آرمین هادی پور
وزن 68- کیلوگرم: ابوالفضل یعقوبی و علیرضا نصرآزادانی
وزن 80- کیلوگرم: مسعود حجی زواره و مهدی خدابخشی
وزن 80+ کیلوگرم: امید عمیدی و سجاد مردانی
سرمربی: بیژن مقانلو
مربی: مهدی بی باک و مهرداد یوسفی
ترکیب تیم ملی زنان ///
وزن 67- کیلوگرم: شکرانه ایزدی
وزن 67+ کیلوگرم: اکرم خدابنده
سرمربی: مینو مداح

غلامحسن ذوالقدری رییس سازمان تیم های ملی تکواندو بعنوان سرپرست و سعید مطوری نژاد بعنوان پزشک در کنار تیم حضور خواهند داشت.

فرزان عاشورزاده و بهنام اسبقی که با صلاحدید کادرفنی در این دوره از مسابقات مبارزه نمی کنند و همچنین کیمیا علیزاده که به دلیل عدم انصراف رقبا جواز حضور در این مسابقات را بدست نیاورد، برای آنالیز حریفانشان به همراه تیم راهی این مسابقات می شوند.

مسابقات گرندپریکس G4 است و به دارندگان مدال طلا 40 امتیاز، نقره 24 امتیاز و برنز 14.4 امتیاز برای افزایش امتیازات رنکینگ المپیک در راستای کسب سهمیه ریو 2016 تعلق خواهد گرفت.

مسابقات مرحله مقدماتی گرندپریکس با حضور 32 تکواندوکار برتر رنکینگ المپیک برگزار می شود.

۲۲ شهریور ۱۳۹۴ ۱۱:۴۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.