ادای احترام رییس کمیته المپیک و ورزشی نویسان به مقام شامخ شهدای رسانه

ادای احترام رییس کمیته المپیک و ورزشی نویسان به مقام شامخ شهدای رسانه
رییس کمیته ملی المپیک و جمعی از ورزشی نویسان صبح امروز (یکشنبه) به مناسبت گرامیداشت روز خبرنگار با حضور در مقبره الشهدای اصحاب رسانه با اهدای گل و فرائت فاتحه به مقام شامخ این عزیزان ادای احترام کردند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و حدود 50 نفر از سردبیران،دبیران،خبرنگاران،گزارشگران،تصویر برداران و عکاسان ورزشی با حضور در قطعه شهدای رسانه و همچنین قطعه نام آوران و غرفه شهید افشاربا اهدای شاخه گل به مقام شامخ این عزیزان از جمله شهید مرتضی آوینی ادای احترام کردند.

ورزشی نویسان در آرامگاه مرحوم منوچهر لطیف، بیژن رویین پور، مهدی نفر، حسین جوادی ، ناصر احمد پور و دیگر فوت شدگان عرصه رسانه نیز حضور یافته و با اهدای شاخه گل و قرائت فاتحه یاد این عزیزان را گرامی داشتند.

کیومرث هاشمی درحاشیه این مراسم در جمع خبرنگاران با بیان اینکه خبرنگاری حرفه ای سخت و زیان آوری است و همچنین آسیب های خاص خود را دارد، گفت: در سالروز گرامیداشت روز خبرنگار بر خود وظیفه دانستیم تا در یک حرکت معنوی و به همراه دوستان رسانه ای در این جمع حاضر شویم و با حضور در قعطه شهدای رسانه و همچنین اهل قلم یاد و خاطر این عزیزان را زنده نگه داریم .

وی ادامه داد: با حضور خود خواستیم قوت قلب خانواده‌های شهدای رسانه باشیم و اعلام می‌کنیم که ادامه دهنده راه شهدا هستیم و امیدواریم رسانه‌ها نیز راه آنها را در پیش بگیرند. خبرنگاری شغل سختی است که آسیب زیادی دارد و ما باید جامعه رسانه را تکریم کنیم.

در ادامه این مراسم مسئولان کمیته ملی المپیک و اصحاب رسانه در قطعه نام آوران با حضور بر مزار ناصر حجازی، آیدین نیکخواه بهرامی و جمع دیگری از اصحاب جامعه ورزش کشور حاضر شده و به قرائت فاتحه پرداختند.
همچنین در این مراسم از تندیس شهید افشار با حضور پدر گرامیشان رونمایی شد.

۱۸ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۶:۵۱

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.