رئیس کمیته ملی المپیک به استقبال دو و میدانی کاران رفت/ پاداش سهمیه گیران در بدو ورود به فرودگاه اهدا شد

رئیس کمیته ملی المپیک به استقبال دو و میدانی کاران رفت/ پاداش سهمیه گیران در بدو ورود به فرودگاه اهدا شد
پاداش اعضای تیم ملی دوومیدانی کشورمان که در رقابتهای جام کازانف قزاقستان موفق به کسب 4 سهمیه المپیک ریو 2016 گردیدند در همان بدو ورود به فرودگاه بین المللی امام خمینی (ره) از سوی رئیس کمیته ملی المپیک اهدا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ مراسم استقبال از اعضای تیم ملی دو و میدانی کشورمان بعد از ظهر امروز با حضور رئیس کمیته ملی المپیک،سرپرست فدراسیون دومیدانی، مدیر تیمهای ملی این رشته و جمعی از پیشکسوتان ،مسئولین و خانواده های ورزشکاران برگزار شد.

کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک در این مراسم ضمن تبریک به ملی پوشان و کادر فنی و مسئولین این فدراسیون در کسب 4 سهمیه المپیک اظهار داشت:الوعده وفا ؛ همانطور که هیات اجرایی کمیته ملی المپیک تصویب کرده بود به سهمیه گیران المپیک در رشته های انفرادی،نفری ده میلیون تومان اهدا می شود و برای کادر فنی آنها نیز همین مبلغ  به ازای هر ورزشکار اختصاص می یابد که با صلاحدید فدراسیون به آنها اهداء می گردد. لذا به فرودگاه آمدیم تا ضمن تجلیل از زحمات شما عزیزان، پاداشتان را  در بدو ورود به میهن اهدا کنیم تا هم خستگی این رقابت سنگین از تنتان بیرون آید و هم خوش قولی کرده باشیم.

وی ادامه:کمیته ملی المپیک با تمام توان از آماده سازی تیمهای اعزامی به رقابتهای کسب سهمیه حمایت خواهد و در این زمینه با برگزاری نشست های تخصصی به بررسی روند آماده سازی اردوها و برطرف کردن کمبودهای احتمالی خواهد پرداخت.

شایان ذکر است بر اساس مصوبه هیات اجرایی به هر  ورزشکار رشته های انفرادی در صورت کسب سهمیه المپیک مبلغ ده میلیون تومان پاداش داده خواهد شد و همین مبلغ نیز به مسئولین فدراسیون داده می شود تا بین کادر فنی توزیع نماید.

شایان ذکر است؛ در رقابتهای بین المللی دوومیدانی کازانف قزاقستان در مواد دوی 100 متر (قاسمی، تفتیان)، دوی 200 متر (ابارقی) و پرتاب وزنه بانوان (لیلا رجبی اولین بانویی که سهمیه المپیک ریو رو گرفته)  موفق به کسب 4 سهمیه المپیک شده اند تا تعداد سهمیه های ایران بعد از دو سهمیه دوچرخه سواری و بوکس به عدد 6 برسد.

 

 

 

 

۶ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۷:۲۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.