دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک

دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک
محمد سرور پاکستانی با حضور در کمیته ملی المپیک در دیدار هایی جداگانه با کیومرث هاشمی رئیس و شاهرخ شهنازی دبیر کل کمیته ملی المپیک در خصوص برنامه های فدراسیون آسیایی و مشارکت ایران در برنامه های آتی این کنفدراسیون دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک ، محمد سرور دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا به همراه محمدرضا مقصودلو نایب رئیس اول کنفدراسیون کبدی آسیا با حضور در کمیته ملی المپیک با کیومرث هاشمی و شاهرخ شهنازی رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک دیدار و گفتگو کردند.

محمد سرور با هدف بررسی و هماهنگی برنامه کنفدراسیون کبدی آسیا در سال 2015 و 2016 و مشارکت بیشتر ایران در برنامه های این کنفدراسیون به دیدار مسئولان کمیته ملی المپیک ایران رفت .
برگزاری مسابقات کبدی کشورهای اسلامی با حضور 8 کشور در ایران ،عضویت کشورهای آسیای میانه در فدراسیون جهانی و آسیایی کبدی با کمک و حمایت های ایران،راه اندازی و توسعه رشته کبدی با اعزام مدرسین ایرانی در کشورهای حوزه خلیج فارس ، برگزاری یک دوره کلاس بین المللی داوری و مربیگری با حضور نمایندگان کشورهای آسیایی در ایران از جمله مهمترین موضوعاتی بود که در دیدار دبیرکل کنفدراسیون کبدی آسیا و نایب رئیس اول آسیایی این رشته با رئیس و دبیرکل کمیته ملی المپیک مطرح گردید و با استقبال خوبی هم مواجه شد ، همچنین کمیته ملی المپیک آمادگی خود را به منظور همکاری و کمک های لازم در خصوص برنامه فدراسیون آسیایی اعلام کرد.

کیومرث هاشمی در رابطه با حمایت کنفدراسیون کبدی آسیا از کبدی ایران از محمد سرور تقدیر و تشکر کرد و اظهار داشت :فدراسیون کبدی ایران با مدیریت صحیح و آینده نگر توانسته ارتباط بسیار خوبی با مسئولین آسیایی و جهانی این رشته برقرار کند که این موضوع می تواند به رشد کبدی ایران درآسیا و جهان کمک زیادی کند.

۵ اَمرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۳۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.