رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛پورکیانی: پیام «بان‌کی‌مون» نشان از اهمیت ورزش‌های دانشگاهی دارد

رقابتهای جهانی یونیور سیاد؛پورکیانی: پیام «بان‌کی‌مون» نشان از اهمیت ورزش‌های دانشگاهی دارد

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون ملی ورزرش های دانشگاهی، محمد پورکیانی پس از پیروزی تیم ملی والیبال دانشجویان ایران مقابل سوییس درباره این برد گفت: بازی بسیار خوبی را از تیم ایران شاهد بودیم هر چند که در ست دوم مقداری حریف را دست کم گرفتند و بازی را در این ست واگذار کردیم اما در ادامه خوشبختانه با توصیه های کادر فنی بازیکنان ایران به خودشان آمدند و با ارائه یک بازی قابل قبول حریف را شکست دادند.

سرپرست فدراسیون ورزش‌های دانشگاهی درباره برگزاری مراسم افتتاحیه این رقابت‌ها نیز خاطرنشان کرد: شاهد یک مراسم باشکوه و با نظم و انضباط خاصی بودیم و کرهای‌ها به خوبی برای تک تک دقایق این مراسم برنامه ریزی خوبی انجام داده بودند و آنها را بدون کم و‌کاست به اجرا در آوردند. آنها با تلفیق بسیار مناسب توانستند فرهنگ خود را نیز در معرض دید جهانیان بگذارند.

 وی افزد: پیام بان کی مون دبیر کل سازمان ملل متحد و حضور رییس جمهور کره جنوبی در مراسم افتتاحیه نشان از اهمیت بالای ورزش دانشگاهی در جهان دارد.

 پورکیانی تصریح کرد: در سال، هزینه‌های بسیاری برای اعزام تیم‌های مختلف به همراه مسولان ورزشی به رویدادهای بین المللی مختلف می‌شود و باید به گونه ای برنامه ریزی کرد تا از نکات مثبت این میزبانی ها و چگونگی اجرا و مدیریت امور الگوبرداری صورت گیرد تا آنها را در کشورمان به کار گیریم. البته ما تجارب خوبی در میزبانی مسابقات مختلف خارجی داریم اما الگوبرداری از نکاتی مانند حمل و نقل، تغذیه، نکات اجرایی، مدیریت هماهنگ و غیره می‌تواند برای ورزش ایران بسیار مفید باشد.

 وی افزود: اگر در کنار این میزان هزینه اعزام تیم های ایران به مسابقات خارجی چنین مواردی از قلم بیفتند به نظرم در حق بیت المال اجحاف شده است چرا که این اعزام‌ها باید باعث بهبود کارمان شود. ما سعی کردیم در این رقابت ها با استفاده از اساتید دانشگاهی نکات مثبت را الگوبرداری کنیم و با مستندسازی،آنها را به کار ببندیم.

۱۳ تیر ۱۳۹۴ ۱۲:۱۹

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.