مجیدزارعیان: ملایی به راحتی طلا را از دست داد

مجیدزارعیان: ملایی به راحتی طلا را از دست داد
سرمربی تیم ملی جودو گفت: سعید ملایی شرایط کسب مدال طلا را داشت و اگر کمی با هوش تر مبارزه می کرد می توانست به این مهم دست پیدا کند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، مجید زارعیان بعد از پایان رقابتهای کاپ اروپا در مورد این مسابقات گفت: بلاروس در سالهای گذشته فقط کمپ تمرینی برگزار می کرد که در دو سال گذشته هم جودوکاران کشورمان در آن شرکت داشتند.

وی ادامه داد: بعد از چند سال اردوی مشترک بلاروس برای اولین بار چنین مسابقاتی برگزار کرد که با حضور برخی قهرمانان صاحب نام در اوزان مختلف رقابتهای سطح بالایی را شاهد بودیم.

زارعیان در خصوص عملکرد سه جودوکار کشورمان در این مسابقات گفت: محجوب که به دلیل سرماخوردگی و با صلاحدید پزشک تیم اجازه حضور در مسابقات را پیدا نکرد و فقط در تمرینات اردو حضور پیدا می کند. اما قاسمی نژاد برای نتیجه گرفتن در وزن جدید وزن باید کمی وزن خود را افزایش داده و به خودباوری لازم دست پیدا کند.

سرمربی تیم ملی به مسابقات سعید ملایی اشاره کرد و گفت: ملایی بدون شک باید طلا می گرفت. او از تمام جودوکاران این وزن بهتر مبارزه کرد و رقبای خود را تا نیمه نهایی یکی پس از دیگری به خوبی شکست داد. حریف کوبایی جودوکاری نبود که بتواند ملایی را شکست دهد که متاسفانه بعد از آنکه حریف سه اخطار عقب افتاد ملایی به تصور یک پیروزی راحت کار را دنبال کرد که غافلگیر شد

۱۸ خرداد ۱۳۹۴ ۱۲:۱۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.