شصت و ششمین نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دیدار شاهرخ شهنازی با رئیس و دبیر کل کمیته المپیک ویتنام

شصت و ششمین نشست شورای المپیک آسیا-تهران؛دیدار شاهرخ شهنازی با رئیس و دبیر کل کمیته المپیک ویتنام
در ادامه جلسات دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان با روسا وهمتایان قاره ای خود عصر روز گذشته شاهرخ شهنازی با رئیس و دبیر کل کمیته ملی المپیک ویتنام دیدار و گفتگو کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛در این دیدار دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان ضمن خیر مقدم به هونگ گیانگ رئیس کمیته ملی المپیک ویتنام و همچنین خیر مقدم به همتای ویتنامی خود برای آنها اوقات خوشی را در تهران آرزو کرد.

دبیر کل کمیته ملی المپیک کشورمان در ادامه تصریح کرد:ایران و ویتنام خواهند توانست در بخش های مختلف ورزشی به همکاری و تبادل تجربیات با یکدیگر یپردازند و اردوهای مشترک بر پا کنند.

وی ادامه داد:آکادمی ملی المپیک ایران یکی از پیشرفته ترین و مناسب ترین مکانها برای میزبانی تیم های ورزشی است و دو کشور می توانند در زمینه های مختلف همکاری خوبی داشته باشند بخصوص که میزبانی رقابتهای داخل سالن در گذشته و بازیهای ساحلی در آینده از سوی ویتنام نشان می دهد این کشور توجه خوبی به ورزش دارد.

سپس هونگ گیانگ رئیس کمیته ملی المپیک ویتنام ضمن ابراز رضایت از میزبانی نشست شورای المپیک آسیا در تهران گفت:جا دارد به دبیر کل کمیته ملی المپیک ایران در این باره تبریک بگویم.

وی ادامه داد:دو کشور ایران و ویتنام سابقه تاریخی خوبی در ارتباط دوستانه دارند و بنده در گذشته چندین بار به ایران سفر کرده بودم و بخوبی به قدرت ایران در برخی رشته های ورزشی آگاهم و بخوبی می دانم این دو کشور می توانند در بسیاری از رشته ها یکدیگر را پوشش دهند.

رئیس کمیته المپیک ویتنام تصریح کرد:ایران پتانسیل برگزاری بازیهای بزرگ آسیایی را دارد و از امکانات خوبی برخور دار است و بدون تردید با افزایش ارتباطات ورزشی می توانیم به رشد ورزش همدیگر کمک کنیم.

۱ خرداد ۱۳۹۴ ۱۰:۴۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.