مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛برنز عاشورزاده قطعی شد حجی زواره برای مدال می آید

مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان - روسیه؛برنز عاشورزاده قطعی شد حجی زواره برای مدال می آید
نخستین روز از رقابتهای تکواندوی قهرمانی جهان روز گذشته در روسیه آغاز و فرزان عاشورزاده با کسب 4 پیروزی متوالی ضمن مسجل شدن برنزش امروز برای راهیابی به مرحله فینال به مصاف نماینده کشور میزبان می‌رود.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، سرانجام ماراتن سخت، حساس، مهم و نفس‌گیر تکواندوکاران جهان آغاز شد و از صبح روز گذشته بیست و دومین دوره مسابقات تکواندوی قهرمانی جهان (G12)، با پیگیری رقابتهای مرحله مقدماتی دو وزن ۵۸- کیلوگرم مردان و ۴۶- کیلوگرم زنان بر روی 5 شیاپ چانگ در ورزشگاه "تراکتور" شهر چلیابیسنک آغاز شد.

فرزان عاشورزاده، اولین نماینده ایران که در این رقابتها در دور نخست با قرعه استراحت رو به رو بود، در اولین گام به مصاف "الماز توکتومف" از قرقیزستان رفت و در پایان راند دوم با رقابتی جذاب، دیدنی و یکطرفه با نتیجه 17-3 به برتری رسید و راهی مرحله بعد شد.فرزان در دومین مبارزه خود با نتیجه 14 بر 6 "چستر پرالتا" از اکوادور را شکست داد و گام به دور بعد گذاشت.تکواندوکار شایسته کشورمان در مرحله چهارم، "نوتهاوی کلامپانگ" از تایلند را پیش رو داشت که در نهایت توانست با نتیجه 11 بر یک پیروز از شیاپ چانگ خارج شود.فرزان در ادامه به مصاف "کارلوس ناوارو" از مکزیک رفت و در پایان 9 بر 2 این بازیکن را شکست داد و با شایستگی راهی مرحله نیمه نهایی وزن دوم شد و مدال برنز خود را در این رقابتها قطعی کرد.

فرزان برای راهیابی به فینال این رقابتها امروز با "روسلان پاسیف" از روسیه مصاف خواهد داد.
اما امروز در دومین روز این مسابقات، مسعود حجی زواره نماینده وزن 74- کیلوگرم کشورمان در این رقابتها در نخستین گام باید با "چنوف زاکاریا" از الجزایر رقابت کند. این تکواندوکار جوان تیم الجزایر که یکسال است به رده سنی بزرگسالان آمده در کارنامه خود مدال برنز رقابتهای قهرمانی قاره آفریقا را در اختیار دارد که البته در وزن 68- کیلوگرم بدست آمده است.
حجی زواره در صورت پیروزی در این دیدار، باید با یکی از نمایندگان کرواسی و غنا رقابت کند.

۲۳ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۶:۴۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.