محمد درخشان عضو کمیته اجرایی آسیا شد/ پیشنهاد ایران برای میزبانی

محمد درخشان عضو کمیته اجرایی آسیا شد/ پیشنهاد ایران برای میزبانی
کنگره اتحادیه جودو آسیا روز گذشته تشکیل جلسه داد و در پایان رئیس کویتی این اتحادیه برای چهار سال دیگر در سمت خود ابقا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش ، این جلسه با حضور مسئولان اتحادیه آسیا ، روسای فدراسیون های عضو ، "ماریوس ویزر" رئیس فدراسیون جهانی ، "روژه" دبیرکل فدراسیون جهانی و برخی دیگر از مسئولانIJF در کویت برگزار شد.
در این جلسه ابتدا دکتر رستگار به همراه مسئولان فدراسیون بنگلادش و مغولستان به عنوان ناظران انتخابان معرفی شده و سپس انتخابات برگزار شد .
همانطور که از قبل اعلام شده بود در پست های رئیس ، دبیرکل و خزانه دار یک نفر کاندید شده بودند که در نهایت با رای اعضا "عبیدالعنزی" برای چهار سال آینده به عنوان رئیس اتحادیه جودو آسیا انتخاب شد.
"کومار" از هند و خانم "امل حسن" از امارات هم به ترتیب به عنوان دبیرکل و خزانه دار انتخاب و معرفی شدند.
در ادامه این جلسه اعضای کمیته اجرایی اتحادیه آسیا از سوی رئیس "العنزی" منصوب و معرفی شدند که از ایران " محمد درخشان" در سمت رئیس کمیته آموزش ، مربیان و کاتای آسیا ابقا و عضو کمیته اجرایی باقی ماند.
در این جلسه پیشنهاد راه اندازی جام باشگاههای آسیا از سوی رئیس اتحادیه مطرح و ایران هم پیشنهاد میزبانی اولین دوره آن را ارائه داد که در صورت تائید اجرایی خواهد شد. ضمن اینکه از سوی رئیس فدراسیون کشورمان پیشنهاد میزبانی رقابتهای جودو غرب آسیا ارائه شد که در این مورد نیز هنوز تصمیمی اتخاذ نشده است.

۲۲ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۰۹:۵۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.