سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛رئیس فدراسیون تیر وکمان:در ویتنام حداقل 4 مدال می گیریم

سومین دوره بازیهای داخل سالن آسیا- ویتنام؛رئیس فدراسیون تیر وکمان:در ویتنام حداقل 4 مدال می گیریم
ملی پوشان حاضر در اردوی تیر و کمان تمرینات خوبی را زیر نظر مربی کره ای پشت سر گذاشته و به رغم آنکه تا به حال تجربه حضور در مسابقات سالنی در عرصه بین المللی نداشتند اما پیش بینی کسب حداق 3 تا 4مدال در این رقابتها از سوی کمانداران وجود دارد.
کریم صفایی، رئیس فدراسیون تیروکمان ضمن بیان این مطلب به سایت کمیته ملی المپیک گفت:هر چند کمانداران کشورمان برای نخستین بار در مسابقات داخل سالن حضور پیدا می کنند ولی تجربه برگزاری چنین مسابقاتی را در عرصه داخلی داریم به همین دلیل مشکلی از بابت چگونگی برگزاری مسابقات در ویتنام  نخواهیم داشت.
وی در خصوص دلایل انتخاب زمانی نژاد و آبتین بعنوان مربیان تیم ملی در مسابقات داخل سالن گفت:در هر حال یک ورزشکار وقتی در سطح ملی مطرح می شود باید از فرصتهایی که به او داده می شود نهایت استفاده را ببردما هم این فرصت را به نفرات با تجربه تیم ملی دادیم تا توانایی خود را در عرصه مربیگیر بیازمایند و تجربه اندوزی کنند.
رئیس فدراسیون تیروکمان در خصوص لزوم مبارزه با بازیکن سالاری در ورزش می گوید:یک ورزشکار با تلاش خودش و حمایت فدراسیون و مسئولان ورزشی پله های ترقی را طی می کند و طبیعی است که باید در خدمت تیم ملی باشد ولی اگر در راستای قهرمان پروری بخواهیم مصلحت اندیشی کرده وبرخی مسائل را نادیده بگیریم این به ضرر ورزش تمام می شود.
وی ادامه داد: درمواقع بی توجهی به قوانین حاکم بر اردوباید در چارچوب قوانین با آنها برخورد شود بطوریکه به عینه می بینید ما در تیم ملی تیروکمان بازکن سالاری نداشته و همه چیز بر محوریت مربی و احترام به قوانین پیش می رود همین مسئله خود باعث آرامش در اردو و موفقیت در عرصه برون مرزی می شود.
صفایی در پایان گفت:16 کماندار زن و مرد که نزدیک به سه ماه در اردوی آماده سازی بوده و رکوردهای مختلفی را پشت سر گذاشتند راهی ویتنام می شوند و همانطور که اشاره کردم حداقل بر روی کسب 3 تا 4 مدال حساب باز کرده ایم.
۲۸ مهر ۱۳۸۸ ۰۸:۴۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.