سرمربی فوتبال ساحلی: در پرتغال کار آسانی نداریم

سرمربی فوتبال ساحلی: در پرتغال کار آسانی نداریم
مربی تیم ملی فوتبال ساحلی معتقد است بازیکنان همیشه در سخت ترین شرایط بهترین نتایج را بدست آورده اند.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت رسمی فدراسیون، عباس هاشم پور - مربی تیم ملی فوتبال ساحلی بعد از گروه بندی مسابقات جام جهانی گفت: با بدشانسی در گروه سختی قرار گرفتیم و با تیم های اسپانیا، برزیل و مکزیک همگروه شدیم. اسپانیا که نایب قهرمان دوره قبل مسابقات جام جهانی 2013 بود و تیم برزیل یکی از قدرتمندترین تیم های ساحلی در جهان است و در جام جهانی تاهیتی در یک گروه بودیم. تیم مکزیک از آمریکای جنوبی  است و در رنکینگ جهانی در رده یازدهم قرار داد. با حضور این تیم ها کار آسانی در پرتغال نداریم، ولی بازیکنان  ما تمام تلاش شان را می کنند که بهترین نتیجه را کسب کنند. من به آنها افتخار می کنم همیشه بازیکنان ساحلی ثابت کرده اند در شرایط سخت بهترین نتایج را بدست می آورند.

مربی تیم ملی فوتبال ساحلی ایران در ادامه درباره برنامه‌های تیم‌ملی گفت: طی برنامه ریزی هایی که با مارکو اکتاویو، سرمربی تیم‌ملی داشتیم، قرار شد بعد از پایان هر هفته از بازیهای لیگ برتر بازیکنان را به مدت 3 روز در اختیار داشته باشیم تا بتوانیم آنها را هماهنگ و آماده کنیم. دو ماه دیگر مهمترین رویداد بین المللی پیش روی تیم ملی است و  ما اردوها و تمریناتمان را مرتب دنبال می کنیم. با این برنامه ریزی بازیکنان از بازی ها دور نمی شوند تا در نهایت برای مسابقات جام جهانی پرتغال آماده شویم.

هاشم پور درباره حضور خود در سمینار انتخابی مدرسین آسیا گفت: برای اولین بار بود که کنفدراسیون فوتبال آسیا این کلاس را برگزار می کرد. از ایران علی نادری و کوروش شجاع نیز در این سمینار حضور داشتند. دوره فشرده ای بود و تقریبا نزدیک به 10 ساعت هر روز کلاسهای تئوری و عملی داشتیم به نظرم برگزاری این دوره های بین المللی تاثیر بسزایی در تیم ملی و تیم های باشگاهی خواهد داشت، چرا که مربیان ساحلی با علم روز جهان آشنا می شوند و به تجربیات آنها افزوده خواهد شد.

مربی تیم ملی ساحلی درباره روند آماده سازی تیم گفت: قرار است یک اردوی 10 روزه  را در برزیل برگزار کنیم و چند دیدار دوستانه با تیم های مطرح لیگ برتر این کشور داشته باشیم.  اواخر خردادماه به برزیل می رویم تا بازیکنان را در شرایط مسابقات جام جهانی قرار دهیم. کار سختی داریم  و انتظارات از تیم ملی بالاتر رفته است. ما با هر تیمی که قصد بازی با آن را داریم، مردم انتظار پیروزی دارند. فکر می کنم بازی فوتبال ساحلی ساده نباشد و با نتایجی هم که در گذشته به دست آوردیم، به مردم نشان دادیم که می توانیم بهترین تیم جهان باشیم.

هاشم پور در پایان گفت: چندین سال زحمت کشیده شد تا تیم فوتبال ساحلی ایران به وضعیت کنونی برسد و اکنون نباید از دست برود. همه باید تلاش کنند تا این تیم در کیفیت فعلی و جایگاهی که در دنیا بدست آورده، باقی بماند. مطمئنا در این شرایط است که ما می‌توانیم در تورنمنت‌های بین‌المللی همچنان جزو مدعیان باشیم و با افتخارآفرینی دل مردم را شاد کنیم.

۹ اردیبهشت ۱۳۹۴ ۱۳:۳۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.