جلسه مجمع ‌عمومی اتحادیه آسیا برگزار شد؛میزبانی رقابتهای قهرمانی تکواندو آسیا ومسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک 2016 به فیلیپین رسید

جلسه مجمع ‌عمومی اتحادیه آسیا برگزار شد؛میزبانی رقابتهای قهرمانی تکواندو آسیا ومسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک 2016 به فیلیپین رسید
با برگزاری جلسه مجمع عمومی اتحادیه آسیا، مسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک 2016 ریو و همچنین مسابقات قهرمانی آسیا به فیلیپین رسید.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون تکواندو، جلسه مجمع عمومی اتحادیه آسیا در سال 2015، روز گذشته (جمعه - 21 فروردین‌ماه) با حضور اعضای شورای ATU از ساعت 10:30 تا 12:30 به وقت محلی در هتل "ملو فیلدز" چین تایپه برگزار شد و تصمیماتی جدید در خصوص مسابقات پیش روی تکواندو اتخاد شد که نتایج آن به شرح ذیل است:

* میزبانی مسابقات قاره ای کسب سهمیه المپیک  (آوریل 2015) برای حضور در المپیک ریو، میزبانی دومین دوره مسابقات پاراتکواندوی قهرمانی آسیا، بیست و دومین دوره مسابقات کیوروگی قهرمانی آسیا و چهارمین دوره مسابقات پومسه قهرمانی آسیا (آوریل 2016) به فیلیپین رسید.

|| - دلیل انتخاب کشور فیلیپین بعنوان میزبان کسب سهمیه المپیک قاره ای، این بود که این کشور متعهد شد؛ هزینه 3 روز هتل تمامی تیمهای شرکت کننده را پرداخت و به کشورها کمک هزینه مالی بدهد. -||

* میزبانی ششمین دوره مسابقات باشگاههای قهرمانی آسیا که در ژانویه 2016 برگزار می شود؛ به "امارات" رسید.

-ایران که برای میزبانی این رقابتها درخواست داده بود، پس از اطلاع از میزبانی امارات، درخواست خود را پس گرفت تا این فرصت به کشورهایی که حضور کمتری در تکواندو دارند؛ برسد و به رونق بیشتر این رشته ورزشی در سطح آسیا کمک شود.

* کمیته ای برای تصویب قوانین و مقررات مسابقات قهرمانی باشگاههای آسیا به ریاست "کردی" نایب رییس ATU تشکیل خواهد شد که باتوجه به تجربه ایران بعنوان پیشنهاد دهنده و برگزارکننده مسابقات باشگاههای قهرمانی آسیا، ایران نیز عضو این کمیته خواهد بود.

*با تایید عضویت "تیمور شرقی"؛ اعضای ATU به 42 کشور رسید.

* ایران به ATU پیشنهاد داد تا در مسابقات قهرمانی آسیایی بزرگسالان؛ کشورهای شرکت کننده به جای 6 وزن در هر 8 وزن نماینده داشته باشند اما کشورهایی که در تمامی اوزان، بازیکنان خوبی را در اختیار ندارند این پیشنهاد را نپذیرفتند و اظهار کردند با تصویب این طرح فرصت کسب مدال توسط کشورهای صاحب نام بیشتر می شود. بر همین اساس این پیشنهاد به تایید مجمع نرسید.

* مسابقات پاراتکواندوی آسیا هرساله برگزار شود.

* در تصویب جدید WTF؛ مربیانی که می خواهند در رویدادهای رسمی بر روی صندلی کوچ بنشینند؛ می بایست از اتحادیه قاره ای خود گواهینامه مربیگری دریافت کنند و در غیر اینصورت مجوز شرکت در رویدادهای بین المللی را نخواهند داشت. در همین راستا ATU در این جلسه اعلام کرد که 2 سال به مربیان وقت می دهد تا در دوره های مربیگری شرکت کنند.

۲۲ فروردین ۱۳۹۴ ۰۹:۵۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.