کرمی و باقری آخرین تیر در کمان تیم ملی تکواندو برای کسب مدال در جهانی دانمارک؛ ایران با 3 مدال فعلا صدرنشین است

کرمی و باقری آخرین تیر در کمان تیم ملی تکواندو برای کسب مدال در جهانی دانمارک؛  ایران با 3 مدال فعلا صدرنشین است
در پایان سومن روز از رقابتهای قهرمانی جهان در کپنهاک دانمارک تیم ملی ایران با کسب یک مدال طلا ، یک نقره و یک برنز و با 44 امتیاز در صدر جدول رده بندی قرار گرفت .

به گزارش روابط عمومی  کمیته ملی المپیک؛ تیم ملی ایران با کسب یک مدال طلا در وزن چهارم توسط محمد باقری معتمد ، یک مدال نقره توسط رضا نادریان در وزن سوم و یک برنز توسط حسین تاجیک در وزن هشتم و با 44 امتیاز بدست آمده در صدر جدول رده بندی تیمی قرار داشته و تیم اسپانیا با همین تعداد مدال و 37 امتیاز در مکان دوم قرار دارد و تیم کره جنوبی با یک طلا ، یک نقره و  با یک برنز کمتر با36 امتیاز سوم است .
شایان ذکر است در چهارمین روز از مسابقات تکواندو قهرمانی جهان در دانمارک تکواندوکاران اوزان یکم و هفتم به روی شیاپ چانگ می روند .
میثم باقری در وزن اول با تکواندوکاری از تایلند روبرو می شود ، در وزن هفتم یوسف کرمی پس از استراحت در دور نخست با برنده دیدار دومینینکن و مکزیک مبارزه می کند ، و در بخش بانوان فاطمه نعمتی در وزن اول با تکواندوکاری از آذربایجان مسابقه می دهد .  
بدون تردید کسب یک نشان طلا توسط کرمی و یا باقری در روز آخر این رقابتها شانس ما را برای تکرار عنوان نایب قهرمانی سالهای گذشته بیشتر خواهد کرد.
   

 

۲۵ مهر ۱۳۸۸ ۱۲:۱۴

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.