دقایق بعد از عمل جراحی ملی پوش هندبال؛ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک از سجاد ندری

دقایق بعد از عمل جراحی ملی پوش هندبال؛ملاقات رئیس کمیته ملی المپیک از سجاد  ندری
کیومرث هاشمی رئیس کمیته ملی المپیک و اصغر رحیمی رئیس مرکز نظارت بر تیمهای ملی بعد از ظهر امروز با حضور در بیمارستان 15 خرداد با سجاد ندری ملی پوش هندبال کشورمان که از اتاق عمل بیرون آمده بود ملاقات کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛سجاد ندری ملی پوش هندبال کشورمان به دلیل سانحه رانندگی در بیمارستان 15 خرداد بستری بوده و امروز تحت عمل جراحی قرار گرفت که پزشک وی بعد از عمل جراحی  چند ساعته روی فک و صورت  ملی پوش هندبال کشورمان  این عمل را بسیار خوب و رضایت بخش عنوان کرد  و گفت بزودی با بهبودی کامل به میادین باز خواهد گشت.

در ادامه رئیس کمیته ملی المپیک ضمن دیدار با ملی پوش هندبال و خانواده اش برای وی آرزوی موفقیت و سلامتی کرده و عنوان داشت: ملی پوشان ورزش کشور برای ما قبال احترام بوده و کمیته برای سلامتی ملی پوش هندبال کشورمان هر آنچه در توان دارد انجام خواهد داد.
هاشمی خاطر نشان کرد:در چنین مواقعی وظیفه خود می دانیم با حضور در کنار این عزیزان مایه دلگرمیشان شویم و به آنها و خانواده شان اطمینان خاطر دهیم هر آنچه در توان داریم برای سلامتی قهرمانان ورزش کشورمان انجام خواهیم داد و طی صحبتی که با پزشک وی داشته ایم به امید خدا هر چه زودتر این ملی پوش با اخلاق کشورمان بهبودی کامل یافته و به آغوش خانواده و میادین ورزشی باز خواهد گشت.

۲۰ بهمن ۱۳۹۳ ۱۶:۳۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.