مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی؛طلای تفنگ بانوان جوان در دستان خدمتی

مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی؛طلای تفنگ بانوان جوان در دستان خدمتی
آخرین روز از مرحله نهایی مسابقات آزاد زمستانی سلاح های بادی با برگزاری فینال رشته تفنگ بانوان جوان به پایان رسید و نجمه خدمتی،جایگاه نخست را به نام خود ثبت کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت  فدراسیون تیراندازی، مرحله نهایی مسابقات آزاد سلاح های بادی کشور در رشته تفنگ بانوان در رده سنی جوانان برگزار شد و نجمه خدمتی بانوی طلایی ایران در بازیهای آسیایی اینچئون و دارنده مدال های آسیایی و جهانی، توانست با راه یابی به فینال این رشته و قرار گرفتن در جمع هشت تیرانداز برتر کشور، مدال طلای این مسابقات را نیز از آن خود کند.

براین اساس ، آرمینا صادقیان از استان ایلام و حدیثه یاوری از تهران نیز توانستند در فینال حضور پیدا کرده و رده های دوم و سوم را به نام خود ثبت کردند.

گفتنی است، نسیم بروسان از آذربایجان غربی، مریم شفیعی پور از تهران، مائده امین زاده از بوشهر، هورا سادات صدرنیا از لرستان و رویا صبح خیز از قم به ترتیب درجایگاه چهارم تا هشتم ایستادند.

مرحله نهایی مسابقات زمستانی سلاح های بادی از پانزدهم لغایت هفدهم بهمن ماه با حضور ورزشکارانی از سراسر کشور و به سرداوری خانم لیلا لمسه چی داور بین المللی در سالن ۸۰ خط مجموعه ورزشی آزادی برگزار شد.

۱۸ بهمن ۱۳۹۳ ۰۹:۴۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.