فعالیت قایقرانی در سواحل جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت

فعالیت قایقرانی در سواحل جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت
در پی برگزاری جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی فعالیت قایقرانی در سواحل جنوبی کشور در دستور کار قرار گرفت.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون قایقرانی، سیصد و هشتمین جلسه هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی عصر روز گذشته در برج قایقرانی دریاچه آزادی برگزار شد. در این جلسه غلامرضا امینی رئیس فدراسیون ضمن تشکر از وزارت ورزش و کمیته ملی المپیک به جهت اعزام تیم ها و برگزاری اردوهای اروپایی، گزارشی از بازدیدهای استانی خود ارائه کرد.
وحید مرادی دبیرکل فدراسیون قایقرانی نیز گزارشات خود از حضور در اجلاس هیات رئیسه کنفدراسیون روئینگ آسیا به عنوان نائب رئیس این کنفدراسیون ارائه داد.
در ادامه جلسه محمود آذرگون عضو هیات رئیسه گزارش خود را از بازدید مناطق جنوبی کشور و آمادگی مسئولین آن منطقه برای همکاری با فدراسیون ارائه داد. با این گزارش اعضای هیات رئیسه تصمیم گرفتند در صورت آماده بودن ظرفیت مناسب، فدراسیون تجهیزات لازم را در اختیار پایگاه های سواحل جنوبی قرار دهد.
در این جلسه از هیات رئیسه فدراسیون قایقرانی که با حضور مسئولین هیات قایقرانی استان گیلان برگزار شد، حسن خسته بند رئیس این هیات ضمن ارائه گزارش از روند اجرای فعالیت های خود ارائه داد و برنامه های آتی هیات گیلان را برای اعضای هیات رئیسه شرح داد.
 

۷ بهمن ۱۳۹۳ ۱۳:۲۰

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.