تیم سه نفره دئولین بانوان به موفقیت خود در کانادا امیدوار است

تیم سه نفره دئولین ایران به موفقیت خود در دهمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در کانادا امیدوار است.

به گزارش  روابط عمومی کمیته ملی المپیک ؛میترا عباسی (29 ساله) از اعضای این تیم گفت: به لحاظ بدنی و هماهنگی تاکتیکی به شرایط خوبی رسیده ایم و با تمرینات مدرن چن جون می، سرمربی چینی روند رو به رشدی را پشت سر گذاشته ایم. وی افزود: گرچه ووشو در بخش بانوان پیشرفت چشمگیری در دنیا داشته؛ ولی ایرانی‌ها با برنامه ریزی و توجه فدراسیون وضعیت مناسبی پیدا کرده اند و امیدوارم تیم سه نفره ما بتواند زحمات خود را در کانادا به ثمر برساند.

*محبوبه کریمی (23 ساله ) انجام کارهای زیربنایی، جذب مربیان مطرح چینی، برگزاری لیگ و مسابقات مستمر و از همه مهمتر برپایی اردوهای ویژه تمرینی با امکانات مناسب تحت هدایت مربیان چینی را از عوامل موفقیت تیم ملی دانست.
وی افزود: چن جون می، مربی با تجربه و کارآزموده‌ای است که برای هماهنگ کردن تیم سه نفره دئولین بانوان راهکارهای مناسبی تدارک دیده و مسلماً با این شرایط می توان به موفقیت این تیم امیدوار بود.

*ارغوان جلالی ( 24 ساله ) اظهار داشت: گرچه ووشو و به خصوص تالو طی سالیان گذشته در تسخیر کشورهای شرق آسیا از جمله چین بوده؛ ولی حالا ایران هم یکی از مدعیان جدی به شمار می رود و ما دیگر حریفان دست و پا بسته ایی برای آنها نخواهیم بود.
وی افزود: طی 2 سال اخیر بانوان ووشوکار ایرانی نشان داده اند که با حمایت و پشتیبانی می توانند افتخارآفرین باشند و حالا تیم 3 نفره دئولین بانوان برای کسب مدال گام به رقابت های جهانی کانادا می گذارد.

۲۱ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۰۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.