کیهان : نوجوانان دست خالی برنمی گردند

کیهان : نوجوانان دست خالی برنمی گردند
مدیر تیم‌های ملی نونهالان و نوجوانان جودو گفت: تیم اعزامی نوجوانان به رقابتهای قهرمانی آسیا پتانسیل مدال آوری دارد و دست خالی بر نمی‌گردیم.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون جودو و کوراش، محمد کیهان بیان کرد: مدت دو ماه است که تیم ملی نوجوانان را با همکاری داود میقانی تحویل گرفته‌ایم، خوشبختانه کادر فنی خوبی برای این تیم انتخاب شد و تمرینات پرفشاری را نیز در اردوها پشت سرگذاشتیم .
وی ادامه داد: من به اندازه‌ای به توانایی‌های تیم نوجوانان امیدوار هستم که شک ندارم دست خالی برنمی‌گرند، حتی ضعیف‌ترین آنها هم پتانسیل مدال آوری دارد.
کیهان از حضور داور بین‌المللی جودو در تمرینات تیم ملی نوجوانان خبر داد و در این مورد تصریح کرد: ما در مرحله آخر اردویمان که هم اکنون در تهران در حال برگزاری است از حضور جلال کرمی داور بین‌المللی جودو بهره گرفته‌ایم و نوجوانان از آخرین قوانین داوری روز جهان نیز آگاه شوند و مشکلی در مسابقات قهرمانی آسیا هنگ کنگ نداشته باشیم.
پیشکسوت جودو در پایان خاطر نشان کرد:  مسئولان فدراسیون جودو به این نتیجه رسیده‌اند که اگر بخواهند از چالش کنونی در بیایند باید پشتوانه سازی را جدی بگیرند و من اعلام می‌کنم که باید به تیم نوجوانان که تغذیه‌ای برای تیم جوانان و بزرگسالان است توجه ویژه‌ای شود ممن از آقایان دکتر رستگار و میراسماعیلی تشکر می کنم که بهترین شرایط را در اردوها به وجود آوردند.

۱۸ آذر ۱۳۹۳ ۱۱:۲۷

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.