راضیه طهماسبی نایب قهرمان ووشوی جهان:با شناخت کامل از حریفان در کانادا مبارزه خواهم کرد

ملی پوش وزن 56- کیلوگرم تیم ملی سانشوی بانوان کشورمان و نایب قهرمان ووشوی جهان گفت: در رقابتهای جهانی کانادا با شناخت جامع و کامل از تک تک حریفانم به مصاف آنها خواهم رفت.

 
به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ راضیه طهماسبی با بیان این مطلب افزود: نماینده های چین و ویتنام رقیبان اصلی من در کانادا به شمار می روند که البته حریف چینی شرایط ویژه ای دارد که در اردوهای تمرینی روی نقاط ضعف و قوت او کار کرده ام و با توجه به اینکه قد بلندتری نسبت به او دارم کاملا می دانم که چگونه با وی مبارزه کنم و این بلندی قد وجه تمایز من نسبت به این حریف چینی است.
وی اظهار داشت: در رقابتهای جهانی 2005 ویتنام هیچ شناختی از حریفانم نداشتم و واقعا سردرگم بودم، در مسابقات جهانی 2007 چین با یک شناخت نسبی به مصاف سانشوکاران وزن خود رفتم ولی حالا با یک برنامه ریزی کامل گام به بازیهای جهانی کانادا خواهم گذاشت.
سانشوکار23 ساله کشورمان که شش سال سابقه پوشیدن پیراهن تیم ملی را دارد درباره سطح آمادگی اش می گوید: به لحاظ بدنی، شرایط فنی و تاکتیکی و انجام کارهای سرعتی بسیار آماده ام و این آمادگی را مدیون پانگ یان سرمربی فهیم و با برنامه چینی می دانم که به واقع با طرح ریزی برنامه های حرفه ای تمرینی ما را به این سطح آمادگی رسانده است.
او تصریح کرد: ما از پانگ چیزهای زیادی یاد گرفته ایم و دیگر مثل گذشته خود را از عقب تر از حریفان شرق آسیا به خصوص چینی ها نمی دانیم، حریف چینی ام که در فینال سال 2007 از او شکست خوردم شاگرد پانگ بوده و این مربی چینی نحوه مبارزه و راه شکست او را به خوبی به من یاد داده و حالا منتظر رویارویی با وی هستم تا انتقام شکست دوره قبل را از او بگیرم.
طهماسبی فشار تمرینات در اردوهای تیم ملی را مثبت ارزیابی کرد و گفت: ما در حال حاضر سه نوبت در روز تمرین می کنیم و با این فشار خو گرفته ایم و به شراط ایده آل رسیده ایم و مسلماً همگی برای کسب خوش رنگ ترین مدال به کانادا می رویم و امیدوارم که من یکی از طلایی های تیم ملی ووشوی ایران باشم.

۱۸ مهر ۱۳۸۸ ۱۳:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.