چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی دوگانه: سطح مسابقات پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون بالاتر است

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛سرمربی تیم ملی دوگانه: سطح مسابقات پوکت از بازی‌های آسیایی اینچئون بالاتر است
محمد منصورزاده سرمربی تیم ملی دوگانه و سه گانه کشورمان در خصوص عملکرد دو ملی پوش ایران که صبح امروز به مصاف نمایندگانی از 26 کشور آسیا رفته بودند گفت: با هماهنگی های به عمل آمده با فدراسیون سه گانه تصمیم گرفتیم در این مسابقات ملی پوشان جوان خود را شرکت دهیم تا با تجربه خوبی که از این بازی ها به دست می آورند بتوانند در میادین مهم تربرایمان عناوین شایسته و بهتری را به دست آورند.

به گزارش خبرنگار اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی؛وی ادامه داد: تنها ملی پوشان سه کشور ژاپن، ایران و فیلیپین توانستند از خط پایان بگذرند. رکوردهایی که حسینی و مالمیر از خود به جا گذاشتند رکوردهای بسیار خوبی برای این سطح سنی است و نشان دهنده این است که دوگانه و سه گانه ایران پیشرفت قابل ملاحظه ای داشته است. در این مسابقات که به اعتقاد من سطحش از بازی‌های آسیایی اینچئون هم بسیار بالاتر است قهرمانان مهمی از جهان که رنکینگ دو تا 6 را در اختیار دارند حضور داشتند.
وی در پایان گفت: از عملکرد هر دو آن‌ها راضی هستم و مطمئنم علاقه مندان به ورزش در آینده نام این دو ورزشکار را بین از این خواهند شنید.
شایان ذکر است: مرحله مقدماتی مسابقات صخره نوردی در رشته سرعتی انفرادی به پایان رسید و حمیدرضا توزنده جانی یکی از نمایندگان کشورمان به مرحله نهایی راه یافت وی امروز ساعت 4 به وقت پوکت با نمایندگان هفت کشور دیگر آسیایی مرحله فینال را برگزار خواهد کرد

۲۴ آبان ۱۳۹۳ ۰۷:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.