چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛آخرین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در قشم برگزار می شود

چهارمین دوره بازیهای ساحلی_تایلند؛آخرین اردوی تیم ملی کبدی ساحلی ایران در قشم برگزار می شود
هفتمین و آخرین اردوی آماده سازی تیم ملی کبدی ساحلی ایران اعزامی به چهارمین دوره بازیهای ساحلی آسیا در پوکت تایلند از روز پنج شنبه 15 آبان ماه تا 24 آبان ماه زمان اعزام تیم ملی در تهران و قشم برگزار خواهد شد .

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون کبدی ، تیم ملی کبدی ساحلی آقایان با حضور در آکادمی ملی المپیک و پارالمپیک هفتمین و آخرین مرحله از اردوهای آماده سازی خود جهت حضوری شایسته در مسابقات آسیایی ساحلی پوکت تایلند را آغاز کرد. تیم ملی کبدی ساحلی کشورمان که از اوایل خرداد ماه تا کنون شش مرحله از اردوهای آماده سازی خود را در شهرهای تهران، گرگان و چابهار سپری کرده است روز پنجشنبه 15 آبان ماه با حضور در آکادمی ملی المپیک اردوی هفتم خود را با شش ورزشکار اعزامی به مسابقات آغاز کردند.
تیم کبدی ساحلی آقایان ایران که در رقابتهای آسیایی کبدی ساحلی با کشورهای اندونزی، هند، بنگلادش و تایلند میزبان، هم گروه است، در ادامه اردوی آماده سازی خود از امروز دوشنبه 19 آبان ماه اردویی چهار روزه را در قشم برپا می کنند و بلافاصله به تایلند محل برگزاری رقابتهای آسیایی ساحلی اعزام خواهند شد.
نفرات حاضر در اردوی تیم کبدی ساحلی را  ابوذر مهاجر، معراج شیخ، امیر حسین محمد ملکی،هادی اشترک، محمد تقی پایین محلی و محسن مقصودلو تشکیل می دهند.
شایان ذکر است: محمد شعبانی به عنوان سرمربی و بهزاد بامدی مربیگری این تیم را بر عهده دارند.
چهارمین دوره بازی‌های ساحلی آسیا با شرکت 26 رشته ورزشی از روز 23 آبان در جزیره پوکت تایلند آغاز می‌شود.
در سومین دوره رقابت های ساحلی آسیا که سال 1391 در شهر هایانگ چین برگزار شد تیم ملی ساحلی کشورمان موفق شد با شکست تیم های هندوستان و پاکستان قهرمان مسابقات شود .

۱۹ آبان ۱۳۹۳ ۱۰:۱۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.