نشست بررسی عملکرد و برنامه های فدراسیون صورت گرفت ؛تاکید دکتر سعیدلو بر شتاب بخشیدن به رشد والیبال

معاون رییس جمهور و رییس سازمان تربیت بدنی بر تداوم برنامه ریزی مناسب جهت دستیابی والیبال کشورمان به جایگاه واقعی خود در قاره آسیا و جهان تاکید کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک؛ ، دکتر علی سعیدلو چهارشنبه شب در نشست بررسی عملکرد و برنامه های فدراسیون والیبال به منظور شرکت در بازیهای آسیایی گوانگ جو و المپیک 2012 لندن، با اشاره به پتانسیل بسیار بالای والیبال ایران، اظهار داشت: موفقیت های اخیر والیبال به خوبی بیانگر توانایی های این رشته در کشورمان است و باید با برنامه ریزی مناسب و دقیق به روند رو به رشد این رشته شتاب دوچندانی بخشید.
رییس سازمان تربیت بدنی اظهار امیدواری کرد که تیم ملی والیبال کشورمان ضمن کسب عنوان قهعرمانی بازیهای آسیایی گوانگ جو بتواند به المپیک 2012 لندن نیز راه یابد.
بر اساس این گزارش، در این نشست که با حضور امیر رضا واعظی آشتیانی قائم مقام سازمان، حمید سجادی معاون سازمان ،حمید قاسمی دبیر شورای راهبردی و سرپرست روابط عمومی و امور بین الملل سازمان تربیت بدنی، بهرام افشار زاده دبیر کل کمیته ملی المپیک، محمدرضا داورزنی و سعید درخشنده رییس و دبیر فدراسیون والیبال برگزار شد مسوولان فدراسیون والیبال گزارشی از عملکرد این فدراسیون در سال های اخیر و برنامه های پیش روی را ارائه کردند.

۱۶ مهر ۱۳۸۸ ۱۵:۰۸

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.