محمد علیپور در جمع ملی پوشان راگبی:راگبی رشته فعالی است که جا برای پیشرفت دارد

محمد علیپور در جمع ملی پوشان راگبی:راگبی رشته فعالی است که جا برای پیشرفت دارد
رییس فدراسیون انجمنهای ورزشی با حضور در اردوی تیم ملی راگبی اعزامی به مسابقات مقدماتی المپیک در امارات با ملی پوشان و دست اندر کاران این رشته دیدار کرد و آخرین وضعیت این تیم را جویا شد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون انجمنهای ورزشی، محمد علیپور ضمن دیدار با حسن میرزاآقابیک رییس انجمن راگبی خطاب به ملی پوشان اعزامی گفت:لازم می دانم از زحمات شما ورزشکاران پرتلاش، کادر فنی زحمتکش و ساعی و البته حمایتهای بیدریغ میرزاآقابیک تشکر و قدردانی کنم و امیدوارم که این زحمات شما در رقابتهای مهم پیش رو به بار بنشیند.
وی اظهار داشت: حقیقتا راگبی رشته ای فعال و کوشا است که با تلاشهای مستمر میرزاآقابیک به انجمنی پویا تبدیل شده که جا برای پیشرفت و توسعه بیشتر دارد و حالا در مسیری قرار گرفته که باید از حقانیت خود در آوردگاه مهم مقدماتی المپیک دفاع کند.
وی افزود:راگبی یک رشته المپیکی است که طرفداران بیشماری در ورزش دنیا دارد و شما باید از این فرصت نهایت استفاده را ببرید و اگر می خواهید در بزرگترین رویداد ورزشی که همان المپیک است حضور پیدا کنید باید در مسابقات مقدماتی خود را نشان دهید و نهایت تلاش خود را بکار بگیرید.
علیپور تصریح کرد: به هر حال من به شما ایمان دارم و مطمئنم که از این فرصت نهایت استفاده را می برید و در امارات با کسب نتایج خوب جواز حضور در مرحله دوم که در "چنای" هند برگزار می شود را کسب خواهید کرد.

۶ آبان ۱۳۹۳ ۱۲:۲۲

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.