کفاشیان: ارتباط دو فدراسیون باعث رشد فوتبال ایران خواهد شد

کفاشیان: ارتباط دو فدراسیون باعث رشد فوتبال ایران خواهد شد
رئیس فدراسیون فوتبال ایران در نشستی که با مسئولین فدراسیون فوتبال ایتالیا و سفیر این کشور داشت توضیحاتی را در رابطه با فوتبال ایران ارائه کرد.

به گزارش روابط عمومی کمیته ملی المپیک و به نقل از سایت فدراسیون، علی کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال ابتدا مهدی محمدنبی- دبیر کل، سید محمد هادی آیت الهی-نایب رئیس اول فدراسیون، مهدی تاج-نایب رئیس دوم فدراسیون و رئیس سازمان لیگ برتر، دکترفریده شجاعی، نایب رئیس فدراسیون در امور بانوان، دکتر محمد حسین علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال، غلامرضا بهروان، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته مسابقات، فریدون اصفهانیان، عضو هیات رئیسه و رئیس کمیته داوران و نظمی از باشگاه تراکتورسازی تبریز  را معرفی کرد و گفت: خوشحال هستم که در ایران حضور داشته و قرار است امکانات وشرایط فوتبال ما را ارزیابی کنید تا با رایزنی وهمکاری های دوجانبه شاهد رشد و گسترش فوتبال در ایران باشیم.
رئیس فدراسیون فوتبال در ادامه بیان کرد: اعتقاد دارم با امضا تفاهم نامه و رابطه دوستانه ای وجود دارد می توان شاهد یک همبستگی بسیا رخوب بین دو فدراسیون فوتبال ایران و ایتالیا بود. با توجه به اینکه فدراسیون فوتبال ایتالیا تجربه بسیار خوبی از فوتبال دارد می تواند ما را در رسیدن به اهدافمان کمک کند. ما در کشورمان تجربیات بسیار خوبی در رشته فوتسال و فتبال ساحلی داشته و میتوانیم در اختیار فدراسیون فوتبال ایتالیا قرار دهیم.
وی در ادامه ضمن تشکر از رئیس فدراسیون فوتبال ایتالیا گفت: از شما به خاطر حمایتهایتان در خصوص برگزاری دوره های آموزشی و  فوتبال پایه  تشکر می کنم. مطمئنا حضور شما و هیات همراه در این می تواند باعث شود تا ما با استفاده از پیشنهادات و تجربیاتتان در مسیر رشد قرار بگیریم. در واقع با ارزیابی پتانسیل فوتبال ایران می توانید مطالبی را مطرح کنید که باعث رشد ودر نهایت خوشحالی مردم ایران شود.
کفاشیان گفت: در هر صورت ایتالیا را در دنیا صاحب فوتبال می‌دانیم بخصوص با توجه به تجربیاتی که داشته است. رییس فدراسیون ایتالیا گفت آکادمی آن‌ها بیش از 60 سال سابقه در رده 8 تا 14 سال است. بازی‌های فوتبال همیشه وجود دارد اما هدف ما ارتباطات فوتبال پایه دو کشور است که ما امیدواریم بتوانیم از تجربیات فوتبال ایتالیا با توجه به روابط خوبی که انجام شده استفاده کنیم. یکی از اهداف ما ارتباط تیم‌های پایه دو کشور است.
همچنین در پایان صحبتهای کفاشیان، رئیس فدراسیون فوتبال، دکتر محمد علیزاده، رئیس آکادمی ملی فوتبال گزارشی کامل از فعالیتها و برنامه های آکادمی ملی فوتبال ارائه کرد.

۴ آبان ۱۳۹۳ ۱۱:۵۶

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.