هفدهمین دوره بازیهای آسیایی اینچئون ؛ دارنده مدال نقره قایقرانی : برای سهمیه المپیک برنامه داریم

سعید فضل الله ، قایقران تیم ملی کشورمان بعد از کسب مدال نقره گفت : سطح این دوره از مسابقات بسیار بالا بود. هر دو نماینده کشور قزاقستان که مدال طلا گرفتند سابقه حضور در چهار دوره المپیک را داشتند.
 
این قایقران کشورمان که موفق شد در 1000 متر کایاک مردان مدال نقره را از آن خود کند ، با بیان این مطلب به خبرنگار اعزامی به اینچئون گفت: خیلی خوشحالیم که توانستیم این مدال را برای کاروان ایران به دست بیاوریم. این برای اولین بار در تاریخ قایقرانی بود که در این رده ، تیم ایران توانسته مدال باارزشی در  بازیهای آسیایی به دست بیاورد.های  از طرفی از اینکه نتوانستیم رنگ طلا را در اختیار ایران بگذاریم ناراحتیم.

 

وی ازود : حتماً در بازیهای انتخابی المپیک که سال آینده در اندونزی برگزار می شود عملکرد بهتری خواهیم داشت. تلاش می کنیم تا سهمیه المپیک را برای کشورمان به دست بیاوریم.

 

علی آقامیرزایی ، دیگر قایقران کشورمان نیز در این خصوص گفت : فدراسیون حمایت خوبی انجام داده و اطمینان داشته باشید اگر این حمایت ها ادامه دار باشد ، می توانیم بهتر از انی هم نتیجه بگیریم.مشخصا باید از آقایان دنیامالی و امینی تشکر ویژه داشته باشیم که در این مدت همه تلاش شان را برای نتیجه گیری قایقرانی انجام دادند.
۷ مهر ۱۳۹۳ ۰۸:۲۵

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.