رییس فدراسیون قایقرانی : سهم خوبی در بهترین های آسیا داشتیم

رییس فدراسیون قایقرانی : انتظار خودم به شخصه بیش از این ها بوده و فکر می کنم بازیکنان ما این قابلیت را داشتند که در همه موادی که نقره کسب کردند، طلایی بازی های آسیایی باشند.
غلامرضا امینی ، رییس فدراسیون قایقرانی ،در گفت و گو با خبرنگار اعزامی به اینچئون گفت : رقابت های امروز صبح نشان داد که ایران توانسته در بین بهترین های آسیا ، سهم قابل ملاحظه ای داشته باشد. این مهم البته با زحمت ورزشکاران مان و مدیران و مسئولان سابق و فعلی فدراسیون محقق شده است. باید تشکر ویژه ای داشته باشم از روسا و سرپرستان سابق فدراسیون که در راه رسیدن به این مدال ها تلاش های زیادی انجام دادند.

 

وی افزود : یکی از مشخصه های اصلی تیم فعلی قایقرانی ما حضور ورزشکارانی از سراسر کشور است. هم اکنون از 11 استان کشور ورزشکار در تیم ملی حضور دارند که نشان می دهد سرمایه گذاری خوبی در زمینه استعداد یابی و پرورش قهرمانان استان های مختلف شده است.استان های البرز ، تهران ، مازندران ، گلستان ، کردستان ، کرمانشاه و چندین و چند استان دیگر هم اکنون نمایندگانی در ترکیب تیم ملی دارند که در نوع خود کم سابقه بوده است.

 

رییس فدراسیون قایقرانی همچنین گفت : امیدوارم با نتایج امروز ، تا ساعاتی دیگر بتوانم به صراحت این موضوع را بگویم که نتیجه قایقرانی در این دوره بازیهای آسیایی درخشان و قابل قبول بوده است. من فکر می کنم بچه های ما شایستگی آن را دارند که تا ساعاتی دیگر به مدال های باارزش دست پیدا کنند.
۷ مهر ۱۳۹۳ ۰۷:۱۳

نظر مخاطبان

نام را وارد کنید
ایمیل را وارد کنید
تعداد کاراکتر باقیمانده: 500
نظر خود را وارد کنید

تماس با ما

آدرس:تهران ،بزرگراه آیت الله هاشمی رفسنجانی ،خیابان سئول شمالی ،
کدپستی 1995614336
تلفن:26203425-31  نمابر: 26203374 

آیکون ایمیل

ما را دنبال کنید

ما را در شبکه های اجتماعی دنبال کنید، از اخبار و اطلاعیه ها با خبر شوید و نظرات خود را بیان کنید.